alegre Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei, kan dere fortelle meg litt om hvordan dere har det ang kg?? For de av dere som er 2.gangs fødene(eller mer) , gikk dere fortere opp i vekt 2.gang, når kom det 1.kg.? Er det noen som har hørt/ erfart at med jenter legger man på seg først (mest) rundt midjen?! Jeg er 5+2 og har lagt på 1 kg allerede, er det mye? Jeg har ikke spist mer enn vanlig. Jeg har problemer med å gå på do, det er det eneste....går ikke på do hver dag. Jeg vet at dette er veldig individuelt, men gjerne fortell. Håper på svar! Sov godt jenter zzzzzzzzzzz Dulce sueños ,chicas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Sist gang la jeg ikke noe særlig på meg før jeg var rundt 11 uker på vei, da begynte vekten å stige med ca. 200gram i uken. Denne gangen følger jeg med nå i starten bare for morro. Bryr meg ikke om vekten så mye. Jeg varierer visst, (og det er nok naturlig) i uke4 var jeg 57.6 kilo, i uke 5 var jeg 57.4kilo og nå i uke6 er jeg visst 56.2 kilo.. Og jeg spiser jevnt LIKE mye som før. Om man går opp eller ned et kilo i starten bør man ikke fokusere på.. Det er så mange forandringer i kroppen at det er naturlig at vekten svinger litt.. Vekten fra svangerskapet og babyen kommer vel ikke før i 2 trimester.. (Som på meg sist) Så bare slapp av du alegre!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei!! Uff de kiloene. Har ikke tørt å gå på vekta enda. Forrige svangerskap gikk jeg opp 21 kilo. 10 av dem henger fortsatt igjen. Har kanskje noe med at jeg sluttet å røyke. Driver å manner meg opp til å gå på vekta, det er jo ingen vei utenom når jeg skal på den første lege kontrollen.Jeg er nå i min 11 svangerskapsuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oesmamma Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg gikk op fram til og meduke 11. I uke 12 tok jeg av meg, og veier nå mindre enn når jeg ble gravid... Og sik er d vist for mange har jeg skjønt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammae:-) Skrevet 10. juli 2006 #5 Del Skrevet 10. juli 2006 Såg på helsekortet mitt og Sist var jeg gått opp 5-6 kg i uke 11, 13 kg i veke 30 og 16 kg i uke 40. Er no i veke 10+3 og er gått opp kanskje 0.5-1 kg... Men sist slutta jeg og røyke og slutta og trene,,, har ikkje begynt å røyke igjen og trener fortsatt denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå