Gå til innhold

En metode for å treffe el uten temping og testing???????

Anbefalte innlegg

Hvis en har sex annenhver dag hele syklusen etter besøket har reist, er ikke det da like sikkert som å teste og tempe??? Har ikke lyst til å begynne med det enda da vi kun er i 2 pp og vil ha noe å gå på dersom det ikke klaffer de føste pp.

Fortsetter under...

Har ikke sjanse til å finne den berømte tappen, har helle ikke merket noe forskjell på utfloden. Har gitt opp de to tingene der....Denne syklusen var på 31 dager.

Vet at det holder med sex annenhver dag rundt el, men samboeren min blir så fornøyd med annenhver dag hele tiden..... :-)

Hei Rose-snart nr 2.

Jeg er en av de med uregelmessig syklus...og spesiellt i etterkant av sa. Heldigvis har jeg funnet el-slim to ganger...sist gang klaffet det når jeg hadde sex samme dagen og dagen etter. Og hadde el-slim igjen nå forrige uke.....(håper det klaffer)! Tror jeg har eggeløsning ca. 16 dager før ikm.

Hvis du har sex annenhver dag og ikke stresser med å bli gravide tror jeg spiren sitter raskere! Det er veldig forskjellig fra person til person over tiden man bruker på å bli gravid....noen blir gravide på første forsøk, og andre sliter over lengre tid! Tror det er sunt å smøre seg med god tålmodighet uansett!!!

Lykke til i prpøvingen!

(jeg har heller aldri tempet eller sjekket tappen)

Takk takk, jeg stresser ikke, og det er derfor jeg ikke ønsker å begynne med teming og testing...som sagt jeg vil ha noe å gå på dersom det skulle drøye et år og kanskje to før jeg blir gravid igjen. Lurte bare på hvilke meninger dere hadde om sex annenhver dag og sjanse for å klaffe.

Nei, jeg kan ikke stresse enda, det blir på en måte ikke rettferdig ovenfor de som virkelig sliter....man kan ikke alltid forvente at alt skal gå ens vei. Nå får vi prøve noen måneder til, går det ikke så går det ikke, da får vi prøve en annen løsning....

Lykke til ach79...får håe du får to streker eller et blått kryss ganske snart!

Jo, man klarer seg egentlig godt uten temping og testing. Kvinner før dette fantes fikk jo barn de også :-) Annenhver dag er en god regel. Jeg begynte med testing etter ett år da, og har nettopp begynt å tempe. Det er jeg glad for, for har man prøvd en stund er det greit å vite om man har el og om man treffer riktig. Jeg fant ut at jeg har el 4-5 dager senere enn jeg trodde, og da jeg ikke orker annenhverdag hele syklusen sluttet vi ofte å prøve fortidlig. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...