Gå til innhold

Venter på å føde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann kom 1 uke før termin og nå er det 3 dager til termin og ikke noe fødsel eller sterke rier ennå.

Har hatt litt murringer de siste timene nå. Så kan jo håpe jeg våkner denne i natt med rier. Vil ikke gå over termin.

Fler som føler de føder snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin samme dag som deg og jeg føler at jeg IKKE føder snart.. Sukk.. Vi får kappes om å bli først, da vet du ;)

Skrevet

Ja, vi får gjøre det.

Skrevet

halloen jenter!! har selv termin 12.juli, venter en liten gutt!!

sitter her med menssmerter og sterke kynnere, men har vært sånn de siste 2dagene nå, men syns de begynner å ta mer tak nå.... så hvem vet... kanskje han kommer snart eller?? hadde vært greit, er så UTROLIG lei av å vente, ingen tålmodighet igjen her....

Skrevet

Venter en jente 12. juli og er sinnsykt lei jeg ogsa. Har litt mensmurringer, men det er alt, tror ikke det skjer no m det 1.

Skrevet

Venter den 25, har hatt mensmurringer og vondt i ryggen i 3 uker nå uten at det skjer noe. Forrige kom i uke 38, så hadde håpa denne snuppa sku komme i går hun og, men ingen antydning til noe mer fødsel.

Skrevet

Jeg har også termin 12.juli, og venter en jente:) Det eneste jeg merker er at det 'trykker nedover' og noen vonde strekk. Ellers ingenting:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...