cessa74 Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Da er jeg og sambo offisielt prøvere! Vet det er mange her som har slitt i flere perioder, så jeg krysser fingre og ønsker alle lykke til (inklusive meg selv :-) )
Steinbukk79 fødeklar Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Masse lykke til i den spennende tiden!!! Måtte den sitte så fort som mulig!! )
melkekua™ Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Hei og velkommen inn hit ) Lykke til med prøvingen til dere også! Håper det sitter en spire for deg og for oss andre prøvere snart også ;o) Krysser alt jeg har!
Netty32 Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Hei ! Vi har også akkurat blitt prøvere, krysser alt jeg har for oss alle sammen!! Og lykke til til deg cessa!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Velkommen som prøver. Håper du ikke blir her så lenge da :-) Lykke til!!
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Lykke til, håper spiren sitter snart for alle sammen her inne ja!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 velkommen inn hit..og lykke til med prøvingen før håper du blir gravid fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå