Nunne Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Bare 7,5 mnd siden jeg takket for meg på BIM.... Intet visste jeg om at jeg ville høre hjemme her igjen så fort ;-) (brukte 3 år på nr.1 og denne var ikke planlagt.. he he) Er nå 7 uker på vei og får 15 mnd mellom mine 2 håpefulle...... Sjokket har ikke helt lagt seg ennå, men jeg merker at gleden begynner å ta overhånd nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 høne i haneflokken-født Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 hei hei gratulerer så mye og velkommen hit, selv om jeg ganske snart drar over i 2 trimester, er i min 12 uke nå masse lykke til klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Velkommen Nunne.. Det var nok et sjokk ja,, men det er kjekt når gleden tar overhånd og man ser fremover!! Håper du får et fint svangerskap!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Gratulerer med den lille spiren!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 11. juli 2006 #5 Del Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så masse . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå