Gå til innhold

Det finnes håp kjære venner...

Anbefalte innlegg

Det er litt rart at jeg nå kan skrive et sånt innlegg, men ja, jeg er gravid!!!!!! Vi har vært prøvere siden januar 2005 og nå skal vi ha marsbaby i 2007... Det er så utrolig fantastisk!!!!!!!

Må innrømme at jeg er bittelitt urolig pga tidligere aborter, men jeg får god oppfølging nå og går på medisiner for å unngå nok en abort, så vi har en GOD følelse!

Jeg syns alltid det er gøy å lese om hvordan dere jenter har "fått det til" og hvordan dere har hatt det ukene før IKM, så derfor:

Litt om hvordan det gikk til for oss: ;o)

Vi hadde sex på dag 11, 13, 15 og 17 med positiv el-test på dag 18 som var lørdag 17.06 og EL sannsynligvis på søndagen. (Bortreist, så derfor ikke sex nærmere EL...)

Akkurat 14 dager etter pos el-test (lørdag 01.07) kom gladmeldingen... :o)

Jeg tenkte selvfølgelig på dere jenter og gjorde en liten test... :

Jeg tisset i uringlass med morgenurin og testet først med CB 3 dager før testen. Den ga oss et kryss etter bare noen få sekunder!!! Jeg testet deretter med en billig-strips fra billige-tester.com som ga en veeeldig svak strek, nesten som en skygge strek. Så testet jeg også med den digitale (ingen vits å spare på de nå, tenkte jeg, så jeg ville sjekke om også den ble positiv så pass tidlig. Men det gjorde den ikke. :o) ) Dette altså sannsynligvis 13 dager etter EL.

SYMPTOMER:

Ømme bryster allerede en uke etter EL faktisk, men har også hatt det før uten å være gravid... Så jeg visste ikke helt. Luft i magen var vel det som ga meg håpet om at noe fantastisk hadde skjedd... Trøtt og kvalm har jeg ikke blitt før denne uken her egentlig, min 5 uke. :o)

Ja ja det var min lille historie. Håper inderlig det klaffer for dere jenter så fort som mulig. La 2007 blir et godt baby-år for oss alle!!

Lykke til!!!

Forsyn dere gjerne med babystøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv...........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5593177-det-finnes-h%C3%A5p-kj%C3%A6re-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med en velfortjent liten spire :)

Kjekt at du forteller om hvordan det klaffet, symptomer og ømfintligheten på de forskjellige testene :)

Lykke til, måtte spiren klore seg fast i 8 måneder til :)

Annonse

Tusen takk og gratulerer du også!! Logget meg akkurat på etter to uker ferie, så jeg har nok gått glipp av masse ja :o) Da snakkes vi nok senere også, så gøy da!

Til dere andre: tusen takk for gratulasjoner og lykke ønskinger! Kan skjønne jeg tenker på dere :o)

Klem

Gratulerer masse!!!

og heeelt enig med Happy*81, jeg er kjempetakknemlig for at dere som endelig lykkes deler historien med oss som venter og venter. Er liksom alltid litt betryggende å høre om hvordan det gikk til, symptomer og greier.

Ønsker deg LYKKE TIL og kos deg med spiren!:)

Gratulerer mass!!!!! det er håp ja, er kjempeglad på dine vegner!!! Og itt på mine også, er 1 uke til ikm og har luft i magen og ømme bryst pluss litt småkvalm...kansje kansje...

Kos deg med spiren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk for oppmuntrende ord! Godt å se at det ordnet seg for deg og at du endelig ble gravid da. Håper at denne spiren klorer seg fast med alt den kan. Selv så har jeg også opplevd en del aborter og håper derfor at den dagen jeg blir gravid så klorer spiren seg fast.

Gratulerer med svangerskapet og nyt det til det fulle!

Ja håper den klorer seg fast, klarer ikke å tenke på noe annet... Håper inderlig det går bra for dere også snart. Det har dere fortjent!!

Lykke til!!

Til dere andre: takk for lykke ønskninger. Jeg skal på ul på onsdag.. Krysser alt vi har... Lykke til alle sammen. Sender med litt mere babystøv jeg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...