Gå til innhold

Hei,hei,nykommer her...


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Testet positivt i helgen,så nå er det en baby på 4 uker i magen!!Spennende blir det nok,men har tvilliger fra før da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen til 1 trimester!! Håper du får et flott svangerskap.. Og at du finner deg til rette her blandt oss..*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja,takk for det.Tror jeg annonserte positivt svar på bli gravid litt for dårlig jeg,litt for beskjeden kanskje he-he.Nei, her går det bra,egentlig ingen symptomer.Litt strekking i magen bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, annonseringen din på BliGravid var litt misvisende. Man tror liksom at det bare er for uke27 gjengen,, Nå har jeg funnet innlegget ditt og gratulert deg der også ;0)

 

Det er fint at du ikke har masse kjipe symptomer egentlig. Jeg er glad for hver dag jeg ikke har kvalme eller sånt... :0)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,koselig å få svar synes jeg da...Nei,har ingen symptomer,kommer ikke de senere da,rundt uke 6-7.Er du 6 uker på vei?Håper å slippe kvalme,mitt forrige sv.skap kastet jeg opp hver dag,flrer ganger om dagen,men det var med tvillinger da.Hvor gammel er du da? maser fælt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei En liiiten til:) Gratulerer så mye til deg også:) Du er like langt på vei som meg du da ca:) Jeg er 4+3 i dag, og venter også andre mann:) Du venter kanskje 3? Hvis du har tvillinger fra før.. Du får ha lykke til videre:)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,takk.Gratulerer til deg også :o) Ja vi er visst like langt,så det selv i et annet innlegg.Trodde jeg hadde termin 18 jeg,men det er vel du som har det..Jeg har 19 mars...Jeg venter nr 3 ja..Lykke til du også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulerer til dere. Jeg testet pos på fredag og er 5 uker. Har bare fortalt en venninne enda, og dere her da selvsagt.

Når har dere tenkt til å fortelle verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også veldig usikker på det med å fortelle. Skal på en jentetur om to uker og kommer nok til å bli avslørt da...Ikke noe vin og legge seg kl 23 og laaange mystiske toalettbesøk blir nok vanskelig å skjule. Jeg er forresten 7+5. Har fortalt det til mamman min da, men det teller nesten ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer, en liiten til :) Bare leste innlegget ditt på bli gravid.. hva var forskjellen på din siste mens i forhold til de andre? tror jeg er litt i samme båt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,har svart deg inne på bli gravid før jeg så dette. :o) Men altså,den var mye kraftigere(mensen) og varte lenger ca 6-7 dager(som før)Smerter har jeg aldri vært plaget med så det vet jeg ikke.Håper du ble litt klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen En liiiiten til

 

Jo, symptomene kommer ofte i uke 6-7. Men de kan jo komme tidligere også.. Men håper du slipper billig unna, spesielt siden du hadde det tøft sist pga tvillinger..

 

Jeg er 6+0 i dag, så jeg er 6uker på vei ja. Begynner således på uke7 i morgen.. Sånn er det visst: 6+1 i morgen vil tilsi at jeg er en dag ut i min syvende uke..

Jeg ble uggen i uke 6 med forrige mann, men denne gangen har jeg enda ikke blitt dårlig. Så jeg håper at det kan fortsette sånn..

 

Jeg er 28år. Fyller 29 i august.. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen En liiiiten til

 

Jo, symptomene kommer ofte i uke 6-7. Men de kan jo komme tidligere også.. Men håper du slipper billig unna, spesielt siden du hadde det tøft sist pga tvillinger..

 

Jeg er 6+0 i dag, så jeg er 6uker på vei ja. Begynner således på uke7 i morgen.. Sånn er det visst: 6+1 i morgen vil tilsi at jeg er en dag ut i min syvende uke..

Jeg ble uggen i uke 6 med forrige mann, men denne gangen har jeg enda ikke blitt dårlig. Så jeg håper at det kan fortsette sånn..

 

Jeg er 28år. Fyller 29 i august.. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble klokere jeg veit du :) er på dag 30 nå.. ikke tegn til tr. sist hadde jeg normal mens, som varte 6 dager og med smerter. det er tredje blødning etter pilleslutt, men den første ordentlige, hvis du skjønner... håper derfor litt ekstra på en spire :))

Lykke til med spiren din da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det,til meg begynte det med litt stikkinger i venstre bryst,nå strekkes det inne i magen.Man trenger ikke ha mange symptomer ser du.Lyyykke til du =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...