Lindamor og Oliver Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har vel hatt det i 3 uker nå og det kommer også sånne ilinger fra korsryggen ned i lårene mine.-Det jeg lurer på er om det kan være svangerskapsisjas? jeg klare ikke finne noe informasjon om det,hadde ikke dette i mitt første svangerskap.Kjennes ut som sterke nerveilinger,gjør vondt når de kommer,akkurat som små lynnedslag i kroppen.Både fremme,på siden og bake på lår,hofte område. Noen andre som har det samme og vet mer om dette?
Dailis Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Tja... Jeg har bekkenløsning, og det kan kjennes litt sånn ut...Har hatt bl forskjellig i svangerskapene, så er ikke nødvendigvis det samme. Nå har jeg og press på isjasnerven og det skyter ned i bakken gjennom beinet, nesten som jeg kjenner at det gjør vondt ned i bakken om du skjønner, og det er i hovedsak på ene beinet hvilket legen sa var vanlig. Det kan sette meg helt ut av spill, at jeg ikke klarer å bevege meg overhodet for det er så sinnsvakt vondt... Men snakk med legen om det....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har også vondt i korsryggen og har bekkenløsning
Lindamor og Oliver Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2006 Det høres ut som det jeg har. Håper det gir seg så snart den lille har kommet seg ut. Vi har vel begge i august,ikke så enormt lenge igjen til termin da;) Lykke til!
Dailis Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Nei, begynner å nærme seg nå ja.... Jeg ble faktisk verre etter fødsel jeg da...fikk det oftere og kraftigere da. Det er visst ikke helt uvanlig, men greit å venne seg til å prøve å bevege hofta litt først "varme opp" litt, men når det er som verst går det jo ikke ann å lene seg 5 cm fremover... Men gåturer er jo det store vidundermiddelet da, daglige sådann. Lykke til videre da, håper du er kvitt det etter fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå