Gå til innhold

Har innsett at kvalmen blir til babyen er født..Er 23 uker på vei nå...

Anbefalte innlegg

Noen som sa at en skal blomstre i svangerskapet nå??? Føler meg som en vissen Løvetann.

Orker ingenting.Er fortsatt super kvalm og spyr ennå.Hadde ei uke pause,da trodde jeg spyinga var over, men neida.Den kom tilbake...Grrrr sier jeg bare.Godt det er mitt siste svangerskap.Sist gang slutta jeg å spy i uke 15.

Fortsetter under...

Skjønner at du har vært skikkelig uheldig i svangerskapet denne gang ! Bør være en kjempebaby, vidunderbarn i magen altså ;) Du klarer ikke å finne ut hva som får deg til å spy da ? Har dere funnet ut hva det er ?? Vi er like langt på så jeg følger med deg :)

Det er kanskje at jeg er mer sliten i dette svangerskapet i forhold til de andre.Sliter litt siden at pappa døde med å sove godt om natten..Men jeg var kvalm hele svangerskapet med jenta vår.Men spydde ikke..Derfor kan jeg ikke helt forstå at vi skal vente gutt..Skal på ul den 17 aug.Da tror jeg at vi vil høre hva det er.Har morkaka liggende helt over åpningen.

Pidai..er dette ditt første barn?

Nei dette er nr 2, men det er 6 år siden sist så det føles nesten som første ;)

Er så spent på hva det er denne gang, har jente fra før. Dette svangerskapet er ikke likt det forrige så jeg tror kanskje at det er gutt, men 2 svangerskap trenger jo ikke være lik selv om det er samme kjønn ! IRRITERENDE !!!!!!!!!!!! Jeg som er så nyskjerrig... Skal heldigvis på 3d den 19. juli, håper vi finner ut av det da :)

Alt blir bedre med tiden sier dem idefix... Skjønner at du sto pappaen din veldig nært...:( Syns det er så fælt med kreft !!

Om jeg venter gutt nå.Så er det HEEEELT forskjellig fra da jeg gikk med guttene..Hadde til og med en knall svart stripe på magen med de to guttene, men denne gangen har jeg ikke antydning engang..Samme var det da jeg venta jente så jeg er helt forvirra...

Håper bare at babyen er frisk og at kvalmen plutselig forsvinner...Hadde ikke sureoppstøt med guttene, men denne gangen.Sliter jeg samme som sist og da var det jente..Kan jo virkelig bli forvirra...

Heldig du er som skal på 3 d.Det finnes ikke her.Skal til Mandal, men det finnest visst ikke i nærheten der heller...

Annonse

Det høres bare såå ut som det er en jente der inne. De sier at jeg venter jente. Er mye mer plaget av sure oppstøt og har ikke stripen på magen det hadde jeg med begge guttene. Var kvalm alle gangene. Innbiller meg at det var litt mer nå, men det er vel fordi det sitter så friskt i minne denne gang. De sa gutt på min første ul så sa de jente på de tre neste ultralydene. Vent med å kjøpe for mye gutteklær. Kan jo bli en maskulin jente ellers:)

Det henger vel sammen med at du har hatt det særdeles tøfft dette svangerskapet. Jeg selv var dårlig og spydde til rundt uke 26 de to forrige svangerskapene mine, denne gangen ga det verste seg rundt uke 12 heldigvis. Jeg har tatt det mye mer med ro med jobbinga også denne gang, det har hjulpet utrolig mye for meg. Prøv å slappe av så ofte du kan, hvil mye. Håper du snart føler deg bedre og at du kan begynne å blomstre igjen.

Lykke til, klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...