Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere på tisselaken?

hvad med vogna? hvor har der kjøpt laken til vogn og baggen? pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok til å ha tisselaken i seng og vogn. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte laken til forrige mann, tror det var kids eller princess. Skal kjøpe mer sengetøy når jeg vet kjønnet på denne babyen...

Skrevet

Har hatt tisselaken i både seng og vogn, uten at det var behov for det. Har jente på 15 mnd og ingen lekkasjer foreløpig så vi har fjernet det. Kan jo være at vi trenger det seinere.

Tror at det kanskje er litt annerledes med gutter, at tissefanten fort kan komme på siden av bleia og skape lekkasje. Ellers er det vel litt varierende hvor mye de tisser natt og dag. Noen barn river også av seg bleia.

Kjøpte tisselaken på jysk. Kostet ca 120 kr, hvis jeg husker rett. Skal du bruke det til vognbagen kan du klippe det til hvis det er for stort.

Skrevet

Vi har faktisk ikkje brukt tisselaken til jenta vår på 19 mnd. Ho har tissa i senga 1 gang, og då vaska eg berre heile overlakenet.

I vogna la vi berre to flanellslaken, funka veldig bra. Flanelslaken er jo billig og vanlege laken har vi kjøpt på kid, trur vi betalte rundt 80 kr til voggestr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...