Gå til innhold

IKM uke 29!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere damer?

nå er el over,så nå er det bare å vente...

jeg er så spent.

i dag er det fire dager siden positiv el-test,håper virkelig at det er en spire inne i meg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her veldig spendt jeg også.Men har en liten følenes at spiren sitter denne gangen.Merkelig men er ikke 100%sikker da.Hadde posetiv el test på fredagen som var.Så nå er det kun 11dager igjen til en graviditetstest kan være posetiv.Har aldri vært gravid før så håper håper at spiren sitter veldig godt nå.

Skrevet

#AURORA-11pp#

jeg hadde positiv el test på onsdag,så da er det 9 dager til jeg kan teste.

vi har ikke vært så kjempe ivrie på å ha sex,men vi hadde oss på tirs,ons og torsdag.

selv har jeg 2 barn,ammer enda den mindste(så det er en ulempe)men jeg håper det klaffer.

forrige mnd så hadde jeg alle symptomene men tante rød kom.

det er rart hvor lurt vi blir.

jeg ønsker deg alle lykke til til med testingen om ca 11 dagen,og håper det sitter en liten spire i deg,du fortjener det=)

stor klem fra sb

Skrevet

Jeg hadde også positiv EL test på Onsdagen så da er det vel 9 dager til jeg også kan teste. Vi hadde sex på Mandag, Tirsdag, Torsdag og Fredag. Så vi håper det klaffer denne pp. Har en veldig god magefølelse egentlig.

Skrevet

så spennde da.Har hatt sex nesten hver dag men ikke torsdagen men fredag(posetiv el test),to ganger og lørdagen en gang og det blir vel i kveld også.Har sex når vi føler for det og det er ganske ofte...hehe

Skrevet

Jeg har ikm på mandagen jeg, så det er 8 dager til jeg kommer til å teste. Merker ingen symptomer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...