Gå til innhold

Trenger hjelp av noen erfarne.............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 5 uker på vei, men har INGEN symptomer. Det eneste jeg kjenner er litt vondt i magen (strekk-smerter???) enkelte ganger.

Noen som har det som meg? Er veldig bekymret for om det er helt vanlig å ikke kjenne noen ting til graviditeten.............?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan slappe helt av!) Det er veldig forskjellig på folk. Noen merker nesten ingenting, og andre er dårlige fra første stund. Og du er jo ikke så langt på vei heller..Jeg var dårlig (Ble vel ikke kvalm før uke6 tror jeg...). Ikke noe gøy det! Bare å kose seg. Får håpe du holder deg så frisk hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg tror det er litt tidlig for noen å kjenne noe spesielt, hvordan jeg har kjent at jeg var gravid begge ganger nå er pirking/stikking nedre magedel, jeg klagde tidligere på uke 6//7 at jeg ikke hadde flere symptomer, men det skulle jeg aldri gjort, har kastet opp som er stukken gris til nå- er i uke 11, men har ingen andre symptomer, har liv i magen og alt er bra,

 

Jeg tror hvis du avventer et par 2-3uker til så vil du nok kjenne mer på kroppen din, jeg vet at noen kjenner masse helt fra starten, men husk at hvis du er i mors uke 5, så er du jo bare fosterets uke 3, ganske tidlig med andre ord.

 

Lykke til, og slapp helt av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanlig du... jeg kjente ikke noe særlig på begynnelsen. Hverken var jeg kvalm, eller hadde ømme bryster eller noe som helst.. ikke før i uke 8 / 9 ble jeg skikkelig dårlig.

ville heller ha sagt at du skal være glad så lenge du ikke merker noe og nyyyte det så lenge!

jeg husker jeg søkte etter symptomer " er jeg kvalm nå?" ville på en måte være det for å merke : ja! jeg er gravid!

magesmertene dine... er det slike menssmerter? eller stikkinger? begge deler er også vanlige... jeg var sikker på jeg ville få mensen jeg.. hehe... men det er nok ingen grunn til bekymring...

folk er forskjellige.. noen opplever svangerskapet med alt for mange symptomer, andre er mer heldige og merker ingenting..men noe vil du nok etterhvert merke uansett.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde de samme bekymringene som deg! Har til nå vært tilnærmet symptomfri, er 12+1 idag. Til slutt tok jeg en privat ul, bare for å se at alt var i orden. Det var det jo, men for meg var det absolutt verdt pengene, jeg har klart å ikke bekymre meg etter det.

Nå som jeg har 1. trimester bak meg innser jeg jo at jeg har brukt unødig mye tid på bekymring, man skal jo egentlig bare være kjempeglad for at man slipper kvalme og andre kjipe ting. Lykke til, alt er nok helt i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...