Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Har 3 barn fra før, og planen var å stoppe der. Minsten er bare akkurat 3 mnd, vi har hatt sex EN gang siden fødslen, da hoppa gubben av. Vet at det kan skje likevel, men har jo funka før Skal til lege å sette inn spiral denne uka, men har vært så kjempetrøtt siste uka, idagtidlig kasta jeg opp! Har ikke hatt mensen på snart 6 uker, men har ikke tenkt så mye over det, kan jo være uregelmessig etter fødslen, jeg fullammer og alt det der. Men nå ble jeg skikkelig nervøs. Skal kjøpe test imorgen, jeg skifter mye mellom å være lei meg og spendt. Om jeg er gravid nå, så er minsten bare 10-11mnd når neste kommer. Måtte bare få ut litt følelser..alt koker inni meg nå.Imorgen faller dommen..grur meg! anonym nå..er litt flaut også..hehe..knskje gravid når babyen vi har knapt er komt til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Uff ja - det er ikke så greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Del Skrevet 9. juli 2006 oj, lykke til! du må fortelle oss imorgen hvordan det gikk da.. hehe.. det går nok bra vettu.. kan være litt slitsomt og mye med allerede 3 barn og siste spebarn, men er sikker du vil klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabjørn Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 så heldig du er som kanskje er gravid igjen vi prøver å få to tette vi har bare en gutt som er 3mnd han også men vi ønsker oss et barn til.....og vi har hatt sex flere ganger en bare en gang.. ønsker deg lykke til i morgen du klarer det helt sikkert skal du se.......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå