Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jeg får det ikke til lenger! Pga bekkenløsning kan jeg ikke skreve med føttene, så jeg trenger tips til hvordan jeg skal få det til rett og slett! mannen min bruker barbere meg, men når jeg ikke kan sprike med føttene, så ble det vanskelig for han og! Prøvde ta "trekanten" med maskin i går, og det tror jeg ble ubehagelig for babyen, den lyden kom jo rett oppå hodet dens kan jeg tenke meg! - Hvordan gjør dere andre det? Maskin eller høvvel, og hvordan??? Tørr ikke signere med nick ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Hmmm.... Høres slett ikke lett ut! Hva med å dra til et hudpleiesenter og vokses brasiliansk???
Happy Ignorant Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Bruker høvel og speil. Det går så fint så.
AE84 Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 va me å drite i d...å la d være til etter fødsel;o)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Ehhh... hvis man er vant til å barbere seg så føles det ikke spesielt renslig og behagelig å måtte la det gro fritt... Må jo kunne prioritere å føle seg vel selv om vi er store og tunge på slutten av graviditeten?
Mamsen86 Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Merker at jeg å begynner å få problemer med det der, hehe! Føler meg litt dum der jeg sitter med beina rett ut på badegulvet med speilet mellom beina, liksom.. Det er noen merkelige stillinger som må til for å klare det, hehe! Enkelt er det iallefall ikke lengre.. Er ikke noe som er gjort i en fei i dusjen lengre, det må liksom planlegges hehehehehe! Men er enig med deg.. Jeg ville ikke følt meg vel på fødestua med DEN busken mellom beina, selvom det er helt naturlig! Liker å føle meg vel selvom jeg begynner å bli litt stor, hehe..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Her brukes det speil & høvel! Men for et arbeid!!!:-/
Januarbaby2014 Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Uff da.. hørtes ikke mye enkelt ut nei! Jeg har ikke noe problemer med den saken enda.. heldigvis! =) (Har termin 25 juli.) Her brukes det høvel på "vanlig" måte! ;p
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 jeg bruker maskin...mye lettere enn høvel når ein har svær mage. og eg trur nok ikkje det er skadelig for babyen med lyden nei.
-MtG- Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har ikke termin før i førsten av oktober, men vurderer å droppe barberinga heretter. Begynner å bli vanskelig å se rundt magen og jeg føler ikke at det er sååå verdt det at jeg gidder å slite mye. Samboeren min skjønner også at det er vanskelig. De råder deg jo også til å droppe barberinga hele svangerskapet pga større fare for infeksjoner.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har droppet det under graviditeten, mest pga infeksjonsfare. Har aldri vært plaga av det før, men har hatt noe bakterier der nå, tror det hjelper å ikke gjøre det. Så klart jeg har vært på nippet til det mange mange ganger, men tenker på at nå er det ikke meg som er i sentrum, nå er jeg en "produksjonsfabrikk" for babyen min, og da får det bare vente til etterpå. Ikke meningen med en pekefinger her, selv om det ble det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå