Gå til innhold

være borte fra baby på 4 måneder i 4 dager...

Anbefalte innlegg

Det var vel ikke ''sykt'' sagt? Alt hun gjorde var å sitere fra BAM. Jeg skal heller ikke si hva som er rett og galt, for det er opp til alle og en hver. Men jeg hadde ikke klart å reise fra gutten min så lenge når han er 4 mnd... Fordi jeg vet at han trenger meg rundt seg, og jeg har lite behov for å komme meg bort fra ungen min. Det hadde kanskje vært verre for meg enn for han, men jeg hadde i hvertfall ventet med å reise bort så lenge til han ble større. Og det er min mening om mitt barn. Så kan andre mene hva de vil om sine.

Men jeg tror nok ikke det er så bra å ''forsvinne'' i så lang tid når de er så små... Ikke lenge for oss, men når de små er vant til å se mødrene sine hver dag som en trygghet som er der for dem, så er de plutselig borte i flere dager...?

Ikke vet jeg, men jeg hadde ikke gjort det helt enda.

:)

Fortsetter under...

Helt forferdelig at du føler du må ha ferie fra ungen din, spesiellt når hun er så liten.... Føler du virkelig ingen avhengighet til henne? Eller hva med at hun trenger deg....... Vent heller til hun er 1 år eller no og har et forhold til de hun skal være hos da. Dra heller nå bort til svigers og ha barnevakt hver kveld der istede... Høres grusomt ut å være borte fra henne så lenge når hun er så liten synes jeg.....

lurer på om jeg er like fæl da siden jeg velger å la babyen være hjemme sammen med faren i 3 dg???? hun får kun flaske å faren har matet henne mye og har god kontakt med henne.. hun er 4 mnd...

er ikke fordi jeg vil ha fri, er fordi jeg skal i bryllup til min beste venninne å vil ikke utsette babyen for en flyreise med 3 flyskift og som tar 5 timer til sammen, og for å være på et bryllup med bråk og masse fremmede... hva tenker dere om det?

Annonse

de som sier du ikke bør dra, er de som aldri har hatt kolikk barn!! dra dere og kos dere!!! min pode er snart 5 mnd og har hatt ørebetennelse og haalsbettennelse på under 1 mnd... morro.. nei... våken flere døgn i strek pga hyl... selvsagt kunne jeg tenkt meg å reise bort litt for å innhente meg.. en sliten mor eller far er ingen god mor eller far og det merker barnet!! god tur..

jøye meg for en interessant diskusjon! hva ble det til da, HI? reiser dere?

Hvis dere virkelig trenger litt "fri" fra ungen for å kunne slappe av og tenke på hverandre, så burde dere det for å redde forholdet. KOS DERE!! =)

Mens jeg som er "bortskjemt" med en rolig og glad gutt hadde ikke klart å reise fra han... men det er bare fordi jeg hadde savnet han sånn! tror ikke han hadde tatt skade av å være vekke fra meg noen dager, litt forvirra kanskje, men ingen traumatisk opplevelse!

Hmmm! Kan jo ikke være skadelig? Her erb mini er 4 mnd og jeg skal være bort 3 dager. Har ikke "slått meg" at dette kan være skadelig før jeg leste denne tråden. Hos oss er begge hjemme med babyen for å få med oss den første tiden begge to, h*n er derfor like vant til oss begge. Jeg er ikke "tryggere" enn pappaen. Kan ikke tenke meg at det er skadelig at jeg tar meg noen dager bort :o)

Måtte bare kommentere...

Hvis babyen ikke kjenner de godt ville jeg ikke reist fra henne i 4 dager.... Ville heller funnet noen hun er trygg på og kjenner kjempe godt!!!

Da går det nok bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...