Gå til innhold

Jeg vurderer sterkt og ta lakserolje i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere? Jeg er 4 dager på overtid og mannen min reiser bort på jobb på tirsdag og blir og blir borte i 4 uker. Jeg begynner og bli rimelig desperat. Har ikke lyst og føde alene og ønsker ikke at noen andre skal se meg i en slik situasjon. Jeg er andregangsfødende. Nr 1 fikk jeg en uke for tidlig. Hva ville dere gjort? Har dere evt egne erfaringer eller kjenner noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd sex? Dette er jo det mest effektive:)

Skrevet

Har hørt så mye rart om lakserolje. Alt fra styrtfødsler til hyppige dobesøk (eller et langt et...). Lakserolje er en av de få tingene jeg ikke tør prøve.

Forstår godt at du gjerne vil føde før mannen din reiser. Men jeg ville heller tatt en prat med føden og kanskje bli satt igang der enn å satse på lakserolje.

Skrevet

hei!joda jeg har tatt lakserolje,å det funka på meg!men jeg hadde vert hos legen samme dagen,å fått vite at jeg var moden.tok 2 sjeer lakseolje å svelget ned med varm te.etter et par timer begynte jeg å springe på do.sprang frem å til bake på toalette noen ganger så gikk jeg å la meg.da var kl 12 ca.å hadde tatt lakseroljen kl 8 ca.kl 0200 våknet jeg

med rier.gutten var født 0830 samme morgen.

Skrevet

er dette virkelig noe JM anbefaler? har hørt om en del marerittfødsler som følge av lakserolje. Hva er det med den som gjør at den setter i gang? Kan man drikke olivenolje, liksom?

Skrevet

Jeg tok dette også sist. Var moden og 2 cm åpning. Fødte noen timer senere. Hadde intense rier, men det var fort over. Jeg tok 2 ss og måtte ikke på do etterpå. Det var kun riene som starta. Så jeg hadde ikke vært redd forå gjøre det igjen. Riene starta 2 timer etter foresten:) Lykketil....

Skrevet

jeg har 2cm åpning og er moden. tok 4 spise skjeer med lakserolje her om dagen,hadde sex etterpå. men har ikke blitt noe fødsel enda...

vurderer å ta mer lakserolje. jeg fikk gått på do etter jeg tok olja,men det var det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...