Gå til innhold

Juli: Det er så mange gratulasjoner her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg sier:

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN TIL DERE ALLE SAMMEN I JULIMND!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker så mye vi da! var ikke så mange til min lille skatt, enda jeg prøver å være aktiv her inne :o( men, men...

Gratulerer til alle deres små og :o)

Skrevet

Kan jo ikke furte slik over noe sånt noe!!!

Fordet om du mener du er veldig aktiv på andres vegne synes jeg selv å merke at du skryter mest av deg selv her.

Skrevet

Neimenn...i all verden ! Hun furter vell ikke vell!!!!

At det går ann å skrive noe sånt - Annette er vell ikke akkuratt den som skryter av seg selv !

Og bare til opplysning - det finnes en krangleside - der tror jeg du kommer til å trives!!!!!!

Ha det , tulling

Skrevet

Kan itte være helt god i hue du Anonym...Kan du finne ALLE innlegg der hvor Anette skryter av seg selv????? Vær så snill...for jeg tviler på at det er mange av de her....

Selv har jeg sendt bursdagshilsenpå sms til både Nora og Mia da jeg har jobba....

Men du Anonym...gå på kranglesiden du....trur du passer bedre der enn her..for vi i juliklubben har en hyggelig tone....og liker itte shitsnakk...Og tenk så feig som må være anonym...håper du itte er så feig i barneoppdragelsen din for da synes jeg synd om ungen din...

Skrevet

det var ikke ment som furting heller akkurat da! trodde de fleste hadde skjønt at jeg stort sett har en humoristisk eller ironisk og blid tone!! spesielt på egne vegne ihvertfall. Ser ikke ut til at du er typen som forstår deg på det, men...

Men hvordan i all verden du klarer å komme til at jeg skryter av meg selv her inne??? det fatter jeg ikke!! Ble litt lettere sjokkert da jeg fikk tips om svaret ditt, så har sett gjennom en del gamle innlegg, og kan ikke finne noe skryt, jeg. Ser at jeg prøver å svare på det jeg kan, og hjelper gjerne om jeg kan. Men jeg er førstegangs, så derfor kan jeg ikke all verden, og har da heller aldri latt som noe annet heller!

Men jeg svarer egentlig ikke anonyme, for det er det feigeste og teiteste jeg vet. Synes ikke anonym-knappen har noe på klubbsiden å gjøre, for her er det da bare "koseprat" egentlig, selv om det har vært et par tillfeller som dette. Men det er vel bare du hver gang da tenker jeg?! Ser at du har blitt tipset om kranglesiden, så forslår du følger det, jeg.

Skrevet

At det går an å være sånn du anonym!!!Får du kranglet lite ellers,for du er en type som bare har lyst å krangle.Her er det juli klubb 2005 hvis du ikke har lagt merke til det,så jeg foreslår som alle andre at du flytter over til kranglesiden og får ut alt du måtte holde inne!!!

Anetten&My ikke bry deg om sånt,ha det koselig videre.

Gratulere til alle juli barn og deres mammaer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...