Gå til innhold

Melder meg ut herifra jeg da...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei uff det var utrolig trist og høre..:(..føler med deg..du får ha lykke til videre ihvertfall.håper jeg ser deg snart igjen..)

klem fra missamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist. (Las innlegget på skravle, men svarte ikke der)

Tror du dere kommer til å prøve igjen, eller venter dere en stund?

 

Det er så forferdelig trist å lese når slike ting skjer.. Jeg håper det går bedre etterhvert, det er i alle fall bra mannen din kan ta ungene nå, så du kan få litt tid for deg selv...

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kommer nok til å prøve igjen en gang, men når vet jeg ikke. Han vil ikke nå, men jeg har et veldig behov for baby akkurat nå, kanskje det vil endre seg når ting kommer mer på avstand. Akkurat nå er jeg bare så ufattelig lei meg for å mistet akkurat denne lille spiren :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en stor klem til deg, Alva. Jeg er akkurat i samme situasjon nå. Ikke noe moro nei...

Her var det ikke planlagt, så vi får se om vi venter litt før vi prøver igjen. Vet ikke helt hva vi vil.

 

Klem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, saa fryktelig trist. Haaper du har mange gode venner og forstaaelsesfull familie rundt deg naa!

Jeg kjente ikke til navnet Alva foer jeg leste innleggene dine, og jeg har fullstendig forelsket meg i navnet ditt! Faar jeg ei jente, tror jeg at hun skal hete Alva!

Naar du har taklet sorgen over tapet av denne lille spiren, saa haaper jeg at dere proever paa nytt igjen slik at vi snart faar se deg inne paa BIM 1. trimester igjen!!!

 

Troesteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...