Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som har opplevd å fått strekkmerker med nr 2 men ikke første gang?? i såfall,vet der hvorfor? gått mer opp i vekt,en annen far o.l kjempe glad for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5590940-strekkmerker/
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg fikk strekkmerker med første jeg og fikk de opp igjen med nr to.. men uansett, grunnen til at du får det er fordi huden din ikke er "tøyelig" og følger ikke magen som vokser... det at du ikke fikk det med nr en aner jeg ikke men det er ikke alle som får det.. kanskje var du ikke så stor med første? huden din var nok mer elastisk da, nå når du får dette med nr to er fordi du gjerne blir større for hvert svangerskap. Det vil derimot ikke si at barnet nødvendigvis blir større, men noe større vil det nok være ) Vekten din har også sammenheng med dette med at du får nr to... igjen så har kroppen din allerede vært gjennom et svangerskap og da blir det endringer i kroppen og ingenting vil da være som førstegang.. nå vet ikke jeg hvor langt du har mellom dine svangerskap, men jeg fikk mine to første med 19 mnd i mellom.. og jeg ble større på alle måter med nr to. Nå venter jeg nr 3, er i 7+4 men har allerede magen som man ellers får nærmere uke 12.. brystene er allerede begynt å bli større og har råmelk, og det er da 7 år siden mitt siste svangerskap. Når det gjelder en annen barnefar så venter jeg barn nr 3 med en annen enn de to første, jeg har venniner som har forskjellige fedre, det er ikke noe problem. Det er som ellers å egentlig ha en god kommunikasjon og være observang på at det ikke blir gjort noen forskjell på barna. dersom dere bor sammen... om du forstår? Følg hjerte ditt, det er det som er viktig, ikke hvor stor du blir eller hvem som er far... Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5590940-strekkmerker/#findComment-5682715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå