Gå til innhold

Flere som noen ganger får vondt etter sex?

Anbefalte innlegg

Har akkurat hatt sex, og jeg har skikkelig vondt helt nederst i magen og det området som Harald Eia så fint kalte "skrukken".....

Må legge til at det også gjorde vondt mens vi hadde sex, var akkurat som om alt der inne ble trykket og presset på!

Flere??

Fortsetter under...

Hm, hvorfor ble jeg anonym?? Vel vel, jeg er iallefall hovedinnlegger :o)

Jeg har nok ikke EL nå, tror heller ikke jeg har hatt det denne mnd...

Skulle ha vært her om onsdagen... (men man vet jo aldri...)

Har stress-forskjøvet EL før jeg, hehe...

Annonse

Jeg slet med det samme til tider...Gynokologen min viste det på sjermen når jeg var der at jeg har veldig tynne vegger mellom eggstokkene og livmoren...så hvis jeg får luft oppi under samleien eler hvis vi tar visse stillinger får jeg veldig vondt...så han rådet meg at vi skulle teste oss fram når jeg kjente det ble vondt,og at vi skulle prøve andre stillinger...mulig det samme gjelder deg..

Lykke til

får også vondt av å til,ikke altid rundt EL men ellers også,å legen tar meg ikke alvorlig å sier det sikkert er normalt,selv mener jeg at det ikke skal være sånn,å at det kansje har en sammenheng med at jeg sliter med å bli gravid å har uregelmessig mens.

Du får be din kjøre ta det som et komplement; godt utstyrt... he he

Nei, kan ikke si at jeg kjenner igjen dette, men det hender at jeg får vondt under samleiet, og så hender det ofte at jeg svir etterpå! Sier til min kjære at jeg har sædallergi :-) enten det eller at jeg bare er allerigisk mot ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...