Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt oppe til halv seks i morges og strevde, er ikke akkurat It- konsulent, nei hehe:-)

Legg gjerne igjen en hilsen i gjesteboka, er så koselig å se hvem av dere som stikker innom! :-)

Sommerklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, It- konsulenten glemte adressa...

www.lindaogidar.piczo.com

Skrevet

syntes det var en fin hjemmeside, med en rørende historie.

Stor klem

Skrevet

Hei mutya,

Kjempefin hjemmeside. Du har vært flink!! Flotte bilder. Har lagt igjen hilsen til deg i gjesteboka.

De andre refererer til en rørende historie, men jeg kunne ikke finne noen historie på sidene deres. Kanskje det er jeg som ikke leter godt nok!!??

P.S. Knallsøt jente du har, heldiggrisen.

Klemmiss:-)

Skrevet

Heia.

Var innom og kikket på hjemmesiden din, den var kjempe fin. Syns du har vært flink. Kjempe søt datter du har, håper bare at det går greit med neste ivf forsøk. Det ordner seg for snille jenter vet du :-))

Sommer klem fra

Skrevet

Fikk forresten lest historien din............... noen knapper som ikke viste seg frem med det samme.............

rørende historie.......... håper det klaffer for dere i august. Tror det er en god måned å bli gravid på, for oss alle.

Klemmiss:-)

Skrevet

Kjempe fin hjemmeside du har laga,

masse lykke til på neste forsøk.

Klem fra en som har vært igjennom mange forsøk, men lykkes til slutt :)

Skrevet

Hei!

Jeg har også vært innom hjemmesideen din. Veldig fin (og lekker ektemann - han må du holde på...) Stikker innom der en annen dag for å legge igjen en hilsen:-)

Klem

Skrevet

Hehe, takker for det! Skal IKKE fortelle han at du sa det, da svever han i ukesvis:-)

Skrevet

hei!

Så flott hjemmeside! Og så utrolig nydelig Emma var da :-) (og kjekk mann....!! He´s a keeper!!) Veldig flott det du hadde skrevet om IVF og deres historie. HELT TOPP!

Klem

Skrevet

Så flink du er c";)

Mange klemmer fra

Skrevet

Så fiiiin da! Du er flink! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...