Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 noen som virkelig bryr seg, ikke bare later som om de gjør det. antallet er vel egentlig ikke viktig...
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 ja, mange noen nære og noen fjerne men ikke så mange med barn
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har veldig få venner, men veldig mange beskjente.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 jeg også, er ensomt å nesten bare ha bekjente...du får liksom ikke den fortroligheten som man får med virkelige venner...kjæresten min har veldig mange, synes det gjør det ekstra vanskelig...
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Mange venner? Nei egentlig ikke... er faatall av dem for aa si det saann... kjenner mange, men ekte venner skal man lete lenge etter.. har blitt brent og brent gang paa gang.. har vel et par jeg stoler helt paa, og kjeresten min er min beste venn saa jeg klarer meg.. men kan jo bli litt ensomt i lengden da...
Jente89 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 venner.. nei har ikke mange av dem.. Mange bekjente? - ja ! Ja det er sant det at venner er noe man må lete lenge etter.. jeg mista mine da jeg ble gravid, å da sier det vel seg selv at dem ikke var ekte venner...! Venner som blir når andre går, som gir deg sin støtte, som trort og forstår, det er venner man kan ta vare på
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 mistet også mange da jeg ble gravid. synes det er så leit og ikke ha noen å snakke med om det. bortsett fra min kjære som også er min beste venn. har blitt så skuffet gang på gang og siste gangen nå, når jeg ble gravid, skjønner ikke helt hvordan man finner ekte venner jeg finnes de? vanskelig å tro...
ettie Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Ja. Har vell en tja 7-9 nære venner (som jeg stoler 100% på, som stiller opp og jeg kan fortelle alt til) og enormt mange venner/bekjente. Føler meg heldig! Men nå om dagen kjeder jeg meg, for alle er enten på ferie eller jobber, og her sitter jeg med mage og er arbeidsledig i drittværet
snart5bare89 Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har en del gode venner som støtter meg gjennom hele opplevlesen..
Tulletutta Skrevet 14. juli 2006 #12 Skrevet 14. juli 2006 Har vel egentlig ikke det, har noen få som eg veit eg kan stole på og snakke med. så har eg mangen bekjente har flytta ein del i løpet av livet så blir vel litt rotløs av det. har typen da som er min bestevenn i verden. ps for dei som har lest tidligere innlegg av meg er ikkje gravid enda.
Mamsen86 Skrevet 4. august 2006 #14 Skrevet 4. august 2006 Jeg for min del har selv valgt å bryte med mange "venner" , så har ikke rett til å klage på at det til tider kan være litt ensomt.. Jeg har et par-tre gode venninner som jeg kan snakke med, men ting er jo ikke AKKURAT som før lengre. Nå er det mer at vi møtes, går på cafe, kino osv.. Jeg står liksom ikke øverst på ringelista når jentene skal ut på byen ogsånn, hehe! Men det skal sies at venninnene mine er flinke til å inkludere meg altså, selvom dem kanskje begynner å bli drittlei alt snakket om sparking og fødsel osv osv osv, hehe!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #16 Skrevet 4. august 2006 ikke nå lenger, kanskje to tre stykker men ikke mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå