missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 hei flere som skal føde i tønsberg rundt 7 feb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Min foreløpige termin er 22. februar, men man vet jo aldri når nurket kommer... ;-) Jeg bor i Tønsberg og skal føde der, ja. Hvor er du fra? Ingen vet at vi prøver ennå, så derfor er jeg foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei..)Jeg er opprinelig fra Oslo flyttet hit for 1 år siden..bor på Ringshaug...er ikke mange som vet om oss heller..))) Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg bor på Træleborg, men er egentlig fra Larvik. Studerer i Oslo, da. Jeg vet at bekjente bruker denne siden av og til, derav "Anonym"-knappen. (Har et litt avslørende nick og forøvrig dårlig fantasi, så jeg kommer ikke på noe bedre...) Vi regner med å fortelle nyheten til omgivelsene om ca en uke, så da blir det mer åpenhet. ;-) Hvor gammel er du? Jeg er 25, og dette er min første... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juli 2006 Hehe..oki jeg skjønner..))Jeg blir 29 om 4 dager faktisk.hehe.Dette er min andre, har en sønn på 8 år oxo fra ett tidligere forhold så det blir "vårt" første da..) Skal til legen på tirsdag så er veldig spent for har en liten følelse av at jeg kanskje ikke er 9+6 men litt mindre..skal prøve og få henvisning til UL..) Hvor i Oslo bor du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg bor faktisk i Tønsberg, pendler herfra... (Og så jeg som er B-menneske... Jeg er i grunnen ganske imponert over meg selv... ;-)) Men jeg har bodd i Oslo før, bodde da på Torshov og på studentbyen på Kringsjå. Jeg var egentlig "Oslo-motstander" før jeg flyttet inn der, men nå synes jeg det er en veldig fin by. Har blitt litt glad i Oslo rett og slett. :-) Men jeg kunne ikke tenke meg å bo der permanent, tror jeg. Jeg skal til legen på fredag, faktisk, da er jeg 8+3. Ble litt overrasket over at jeg fikk såpass tidlig time, men det er vel pga ferieavvikling. Er litt spent på det da. Da er jeg liksom "ordentlig" gravid! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla84*Julian 15/2-07 Skrevet 9. juli 2006 #7 Del Skrevet 9. juli 2006 hei, jeg er fra Larvik og er i dag 9+ 5. Termin 5 / 6 februar. Skal til jordmor i morgen, gleder meg masse!!! Som nicket mitt sier er jeg 22 og har ingen barn fra før.Ikke har sambo barn fra før heller . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 9. juli 2006 #8 Del Skrevet 9. juli 2006 Heisan!! Jeg skal føde i Tønsberg. Har en foreløpig termin 7 feb. Samme som deg faktisk. Bor på Nøtterøy og dette blir mitt andre barn! Har ei datter på snart 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #9 Del Skrevet 9. juli 2006 Heisann.. Jeg har termin 17 feb, og skal føde i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 9. juli 2006 så koselig at det er så mange fra tønsberg da..kanskje vi ses på fødeavd.) Lykke til videre alle sammen..)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 9. juli 2006 #11 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei hei. Jeg er ifra skoppum og skal derfor føde på tønsberg:) Har termin den 16 februar , men det kan jo hende at vi møtes der alikevel. Jeg begynte å blø litt til morran idag , så jeg har fått time til ultralyd imorgen tidlig . Men jeg satser på at det går bra , var på do istad og oppdaget plutselig at den kom fra det andre hullet , hehe, hemoride:) Gjett om jeg ble overlykkelig da Så jeg krysser alt for at jeg skal se ett levende foster på skjermen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 9. juli 2006 #12 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har også planer om å føde i Tønsberg. Bor i Sandefjord og har foreløpig termin 22.februar. Ei venninne fødte der for et par måneder siden og får ikke fullrost dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 9. juli 2006 #13 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Så mange som skal føde i Tønsberg her da. Koselig. Sniker meg inn her jeg også selv om jeg ikke skal føde før i mars. Jeg jobber på Tønsberg sykehus også jeg da så er godt kjent der. Har inntrykk av at avdelingen har fått et godt rykte på seg nå etter nybygget åpnet. Anbefaler dere å se på hjemmesiden deres om dere ikke har gjort det. www.siv.no Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 9. juli 2006 #14 Del Skrevet 9. juli 2006 Hmmm! Hvorfor er ikke nicket mitt forandret....! Skal være Gravid79 nå. Får prøve å endre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 10. juli 2006 kult at vi er så mange da..))kjempegøy..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 10. juli 2006 #16 Del Skrevet 10. juli 2006 Kanskje vi kommer til å ligge samtidig på sykehuset!!. Har blitt innmari fint på føde/ barsel har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 10. juli 2006 Det har jeg hørt oxo..))hadde jo vært veldig morsomt da om man møtte noen herfra,..)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå