Ma69 Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jeg hadde termin 3 juli, men fortsatt har det ikke skjedd noe som helst. Begynner å bli lei nå. Synes alle føder før meg, urettferdig!
Cathnic~Hannah Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 hadde termin 6 juli.. hater å gå å vente...
lilleBrumm Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg hadde termin 1.juli. Begynner mildt sagt å bli frustrert nå. Kjenner at jeg blir irritert hver gang jeg ser et "jeg har født"-innlegg. Gidder ikke lese disse. Blir rett og slett enda mer sur og grinete av det (hvis det er mulig da?!) Denne ventetiden er rett og slett tortur. Og det går veldig ut over min mann og mine stakkars to små som ikke skjønner hvorfor babyen ikke vil komme ut!
sjettejuli Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 tre dager over, rart hvor viktig denne datoen plutselig blir. men er det ikke ganske vanlig at førstegangs går noen dager over? hva sier JM deres? skal dere til noen undersøkelser ang overtid?
Juvena Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Fire dager over og det føles som en måned!!! Fødte en uke over termin sist gang. Jordmor sa det var vanlig å føde nærmere termin med nr to. Da begynner det å haste hvis den statistikken skal gjelde meg. Nesten rart at det skal føles så ille å gå over termin! I dag har jeg vasket hus og vinduer ene og alene for å se om det kan sette igang noe. Jeg har avtale om to dager med jordmor, tviler på hun undersøker meg. De er jo nøye med å ikke kalle dette overtid!! : )
Gutten vår 07/07/06 Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Hadde termin 7.juli. Håper og håper at det skal skje snart. Har masse kynnere(ganske sterke) og i natt trodde jeg at jeg hadde fått rier. Kanskje det var maserier... Men akk o ve. Venting er noe herk! Ungen blir jo bare større og større og alle ringer og sender melding og spør om det skjer noe snart. *sukk* Hadde jeg bare visst når...
Tobarnsmamman :) Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Godt å høre at det er fleire som går på overtid. Vi får trøste kvarandre med at babyane våre kjem når dei er klar. Sjølv hadde eg termin 7.juli. Så berre litt på overtid enda, men det virker som det blir ei stund til enda. Babyen er kjempe aktiv og virker som den trives inni magen Håper det skjer nokke snart med oss alle!!
Ma69 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2006 Enig, det er godt at vi er flere. Begynte nesten å tro at jeg var den eneste. Gjør ikke saken noe bedre at alle rundt meg kommer med kommentarer av typen "Har du ikke født ENDA??"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå