kruta78 Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 noen som kan gi meg en liten liste over hva jeg bør ha med på sykehuset til meg og babyen?
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har pakket; KLÆR: 1 kosebukse, 1 capribukse, 1 tynn pysj, truser, sokker, 1 par "kosesokker" (noen sier de fryser etter fødsel), 2 ammebh'er, 2 ammetopper, 1 cardigan TOALETTSAKER: shampo, balsam, såpe, hårskum, deo, tannbørste+krem, bodylotion, lypsyl, strikk, litt sminke DIVERSE: ammeinnlegg (ull+engangs), brystvortesalve, hårføner (til tørk av underliv), skrivebok, penn, mobil+lader, kamera, mykt toalettpapir (mange som anbefaler å ta med eget, da det på sykehuset kan føles som sandpapir), kleenex, bind Har tatt med et skift til pappaen, pluss et par bodyer og sokker til babyen - koselig å bruke litt eget ) Tror dette var det meste, men deter sikkert veldi individuelt hva man trenger!
2 barnsmammaen Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 http://www.barnimagen.com/forum/thread/3650446 her er det mange gode tips=)
belli72 Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Tror jeg leste et sted at bagen bør være pakket tre uker før termin, men mange føler nok at det er i seneste laget... Jeg tror det kan være lurt å ha med seg noen badesko. Dusjene er ikke bestandig de mest delikate...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå