birma og tredjemann Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Sikkert mange som har spurt om dette før, men nå lurer altså jeg :-) Vurderer å kjøpe Teutonia Spirit S3 kombivogn med mykbag. Noen som har hatt denne vogna og har gode/dårlige erfaringer? Vi får en liten i månedsskiftet oktober/november. Tenkte å kjøpe reflex sin lammeskinnspose til å ha oppi (den var litt mindre enn den originale Teutonia-posen). Erfaringer med hvordan det fungerer? Er det eventuelt bedre å kjøpe et lammeskinn til å ha i bunn og så ha dyne og evt pledd over?
Tripp, trapp, tresko Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Spirit S3 må jo være selve drømmevogna spør du meg...! Har Mistral til jenta vår, og har vært veldig fornøyd med den. Men en god del lettere å trille trehjulinger. Fant bare ingen jeg likte helt supert da vi trengte vogn forrige gang. Ligner på Quinny, men synes teut. virker mer kompakt/ stødig. Vet ikke hvordan de er på vinteføre/ i ulendt terreng. Har ikke termin før i mars, men lurer på å kjøpe S3'en etterhvert. Vil jo trenge to sportsvogner en periode, så kan like godt kjøpe den og bruke den helt fra starten. Forrige gang (oktober-baby) brukte jeg lammeskinn + dyne. Måtte kle ganske godt på. Hun var en frysepinn, så brukte ulljakke/ bukse + bobledress. Men praktisk om man blir nødt til å ta dem opp, og hvis man skal ta dem fra vogna til bilen som er iskald. Hadde også en gammel skinnpose som ble brukt av og til, hadde sikkert brukt den oftere hvis den var penere... Lykke til med vognvalget, synes du er på rett spor...!
Tripp, trapp, tresko Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 ÅÅÅhh, et gammelt, midlertidig nick driver og kommer frem igjen hele tiden selv om jeg har vært og endret det ihvertfall 2 ggr. Irriterende! Ikke klaff på første forsøk, så blir ikke nyttårsmamma, snarere marsmamma...
TePa Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Har også vurdert denne vogna, men med hardbag..... er litt nysjerrig eg og på litt erfaringer. Det eg stusser på er om sportsvogndelen kan velte lett når det blir litt bevegelse og om den er god til å trille når det er litt snø. er ikkje dei to tinga ett problem er det ingen tvil hos oss
TePa Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Er vist et barnevogndebatt forum på dinBaby..... kanskje noken gode tips der
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 For min del kommer barnet til å ligge alt for lavt i Teutonia vogner. Jeg ser for meg at jeg kommer til å få vondt i ryggen av å bøye meg ned får å røre ved babyen. Og hvis jeg synes den er lav (jeg er 170cm)... hva kommer samboeren min syns? Jeg syens vognen vært "perfekt" dersom den var høyere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå