Gå til innhold

"slanking"


oesmamma

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

 

Jeg var hos legen forrige fredag, hadde da tatt av meg 1 kg på 1 ue - helt greit sa ho.

 

Nå har jeg nettopp vært på vekta og ser at jeg har tatt av meg 3,5. Magen er større, det samme med puppene, men lårene er mindre.

Veier litt mindre nå enn da jeg ble gravid...

 

Er dette vanlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du som normalt da? Har du vært mye kvalm og kastet opp? Og hva var utgangsvekten din?

 

Man skal jo ikke slanke seg med vilje i svangerskapet, men det er klart at kroppen bruker mer energi nå enn før, og noen kan derfor gå ned litt. Et lite vekttap er vel ingenting å bekymre seg over, men det kommer jo litt an på utgangspunktet...

 

I noen tilfeller viser det seg å være tvillinger som er årsaken til at mor går mye ned i vekt... ;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser som før ja, egentlig gjerne mer eller flere måltider. Kaster ikke opp nei. Veide i utgangspunkt 66 kg - noe som er helt greit i forhold veksten min - er akkurat passe for å si d sånn.

Han så ikke 2 på ul nei.. selvom vi begge har en veldig sterk mistanke.. På ul hadde han dårlig tid og det han så lå langt bak...

 

Å nei jeg prøver absolutt ikke å slanke meg nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Da er det vel bare å fortsette å spise som normalt og følge utviklingen. :-) Mest sannsynlig snur det vel snart, men dersom du skulle fortsette å gå mye ned, er det kanskje lurt med en ekstra tur til lege/jordmor?

 

Det ordner seg sikkert! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske vanlig å gå ned i vekt de første månedene. Jeg er 9+6 og veier akkurat det samme som da jeg var gravid. Men er veldig trøtt og litt kvalm, så jeg spiser kanskje litt mindre. Men det kommer nok fort på etteerhvert. Bruker det til meg iallefall. Bruker å gå opp i vekt fra uke 18-20 og da går det fort. :-)

 

Tror ikke du trenger å bekymre deg iallefall. Hvis du spiser normalt har jo babyen og du det bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...