Gå til innhold

August: Murringer!


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede (??) fått vonde murringer i korsryggen og helt nederst i magen.. Er dette modningstegn eller er det pga at hodet holder på å feste seg? Er det noen som vet hvor lenge man går med disse murringene før fødselen begynner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si! Vet ikke om man kjenner ondt når hodet fester seg, i svangerskapsboka mi står det at du da vil føle det lettere å puste ( magen synker ), og at det kan føles som du setter deg på ei kokosnøtt hvis du setter deg rett ned på en hard stol. ( usj, høres ubehagelig ut! )

- Så kanskje de murringene du kjenner er modningstegn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje d, ja.. : ) Jeg kjenner i alle fall ikke til den kokosnøtt-følelsen.. Så da er det kanskje modning? Men hodet må vel uansett feste seg før det skjer noe, og det har det ikke gjort.. Kanskje jeg må gå slik lenge da.. Jaja.. Har enda 26 dager igjen, så jeg har det ikke vèldig travelt, men det er morsomt at det skjer noe likevel.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tilhører egentlig juli-klubben, men måtte kikke innom hva dere snakket om her på august.. kan jo bli august på meg og, har termin 21. juli. på din termin (sylvia) har jeg gått 2 uker over så da MÅ han komme...

 

Jeg har som sagt 11 dagen igjen, og hode festet seg for ca. 2 uker siden... veldig varierende katti hode fester seg.. hos flergangsfødende trenger ikke hode å feste seg før rett før fødselen startet. men hos førstegangsfødende skjer d gjerne noen uker i forveien... Og jeg merket meget godt når hode festet seg... kjenner mer trykk på blæra! Må opp minst 3-4 ganger om natta igjen(slik som i begynnelsen) og jeg merker at bekkenet er mer stabilt, men har hatt vondt i skambeinet.... har vært plaget med litt bekkenløsning og ble faktisk litt bedre (i føttene iallefall) etter at hode festet seg. men jeg merker også at d er noe der nede.. vet ikke om jeg kan sammenligne d med en kokosnøtt?? d hørtes litt rart ut...

 

Når d gjelde murringen i korsryggen og sånn tror jeg no bare d er litt bekkenløsning.. bekkene skal begynne å løsne no.. iallefall var d slik på meg... snakk med lege eller jordmor, de finner fort ut om d er bekkenløsning... og iallefall om du begynner å modnes.. Tok en sånn underlivssjekk no sist eg va hos jordmora, og jeg var begynt å modnes og hodet festet.. men jeg har bare 11 dager igjen (kanskje)....

 

Håper noe av dette var til noe hjelp. synes disse forumene er geniale for så kan man få ulike synspunkter på ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint svar! Er litt plaget med bekkenet, så da er det kanskje det jeg kjenner.. Så fint at du har begynt å modnes da! Kanskje han kommer til termin?? : ) Jeg tviler vel egentlig på at tulla mi kommer på dagen.. : ( Forresten så er det jo fullmåne i dag! Men det er vel enda litt tidlig for din del? Lykke til i alle fall! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...