Gå til innhold

Idag er jeg 4 DPO og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiden frem til testing er såååååå langt unna! *dån* Jeg har lyst til å finne ut av dette så fort som overhodet mulig jeg da. Om det faktisk klaffet eller ikke.

Jeg er sikkert ikke den eneste som synes tiden går altfor sakte frem til testdato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmm...lurer litt på hva 4dpo er for noe jeg?er det innsatte egg?

Skrevet

hehe fant ut at det var dager etter el..hehe er ikke helt inne på alle de forkortelsene her inne enda.Når skal du teste da?hadde el selv på fredagen og håper og finne ut snart om jeg er gravid eller ikke.lykke til

Skrevet

4 Days Past Ovulation betyr det. Hehehe... Burde kanskje ha skrevet det på en annen måte. *flau*

Skrevet

Hehehe... Det kan fort skje. Var ikke like inn i disse tingene før jeg heller. Jeg har IKM den 19 juli. Og det er jo hele 10 dager til. *dån* Når har du da?

Skrevet

venter den egentlig den 19juli jeg også men den blir vel den 20-21 tenker jeg.Hadde el på dag 15 som var på fredagen nå.Men det er jo lang tid enda.Skal du teste før tia da eller?

Skrevet

Ja, det lurte jeg også på :o) Men nå skjønner jeg litt mer hva de skrev som brukte det i innleggene sine ;o)

Skrevet

Hmmm?!? Spørs om jeg venter til den 19 juli for det jeg da. Jeg hadde EL på dag 17 så kanskje jeg kan ta testen litt før. Har aldri pleid å få EL før dag 19-25. Så da har jo lutealfasen vært for kort. Men denne gangen er den noe lengre tydeligvis og det er jeg kjempe glad for.

Skrevet

Dagene går sakte ja. Da jeg var 4dpo kjente jeg første symptomer hihi. Nå er jeg 6 dpo.... tiden står still!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva slags symptomer hadde du da? Jeg har såre og ømme brystvorter og ekstremt mye hodepine. Blir spennende tid for deg også da! Tiden står virkelig stille ja....

Skrevet

Jeg var litt smålvalm og trøtt og følte at noe rart var på gang... blir spennende å se...

Skrevet

Egget fester seg ikke før 7 - 8 DPO, så det er vel litt tidlig å begynne å stress-tenke rundt testing allerede nå...

Skrevet

Jeg tror hormonene mine råder idag, om det så er pms eller graviditet, men jeg skal holde meg. Skal ikke eksplodere.... puste ut...inn...osv...

Skrevet

Hehehe... samme greia blir det her ja. Får bare passe på å puste godt inn og godt ut de nærmeste 10 dagene ihvertfall.

Skrevet

Anonym: Jeg stress-tenker ikke rundt testing allerede nå. Men jeg synes selvfølgelig at det er en stund til det er noen vits i å teste. Synes det er spennende tid jeg har i vente bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...