Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei alle flotte damer :-)

Er bare kjapt innom i smug på lånt maskin. Er på ferie ennå, og koser meg med familien. Blir lite anledning til å tenke babylaging, og lite muligheter til prøving også. Spesielt siden vi deler rom med barna.

Har prøvd å lese meg litt opp på hva som har skjedd siden sist, men kommer sterkere tilbake når ferien er over.

Vil egentlig bare ønske dere alle en fortsatt strålende god sommer, tenker jo på dere selv om jeg ikke er noe innom :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5589336-liten-sommerhilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hællæ:)

Så hyggelig at du stikker innom:)) Heldiggris som har ferie, været (hvertfall her i østfold) har jo hvert toppers også. Jeg å VIL ha FERIE!!! Heldigvis der det bare en arbeidsuke igjen, så er det min tur. Gleder meg til 2 late uker med ferie.

Ha en forsatt god ferie Ninni35, kos deg allmass:)))

Så koselig å få en liten feriehilsen :-) Ja, vi blir vel så hekta på denne siden, at ikke en gang greierå holde ferie fra hverandre :-) Kanksje det er bara å "glemme" babylaging også noen uker - vi trenger vel ferie fra det også? Håper du får en fortsatt god sommer - selv har jeg ennå to travle arbeideuker igjen før den endelig er ferie.

God ferie ninni35,håper du er heldig med ferieværet!

Godt å glemme bim for en periode og bare kose seg,

for det er umulig å la være å stikke innom her når man er hjemme...

Ikke enkelt å la være å smugbimme fra jobb heller!

Nyt sommeren ninni,og alle dere andre damene her inne...

Kanskje fanger vi spiren i denne vakre julimåned...C";)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...