Gjest Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 hei. hvordan er formen om dagen da?? var du inne på den danske siden å så? jeg er der hver gang jeg skifter uke.står litt mer enn her på bim..
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Heisann! Så innlegget først nå! Har det bra jeg... Begynnt å få halsbrann da... Ekkelt og ubehagelig! Og du??? Hvem danske side mener du?? Har ikke vært der nei! Hva heter den siden?
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 hei. svarte på innlegget ditt her en kveld,om bilder.. www.min-mave.dk står mye forskjellig der.uke for uke har magebilder og slikt. har hadd noen dager med altmuligplager....i dag gikk jeg hjem med naboens bikkje,og det var ikke lurt nei.men nå er kynnerne på vei tilbake.så jeg puster lettet ut,hehe trodde jeg måtte til lege,men ting roa seg. ennå ikke fått halsbrann jeg,(bank i bordet) og godt er det.er ikke noe godt,så jeg misunner deg ikke nei.....hoff..
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Å du gjorde det!? Det så jeg ikke... Det skal jeg sjekke med en gang! Så du bildet av magen min som jeg la ut for ca 2 uker siden eller noe sånt...? Står under noretta hvis du har lyst å kikke... Ja, kjære deg, du må virkelig ta det med ro! En har så lyst å gi mere men det blir fort sraffet med kynnere! Må si at jeg gleder meg litt til å være ferdig med graviditeten etter 9 måneder... Er ikke lei enda men bare ser frem til å være meg selv igjen... hehe... Og ikke minst å sove på magen igjen! Det blir nydelig!! Godt du ikke har fått halsbrann enda, føles som om jeg må kaste opp litt hele tida, ÆSJ!
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 nei,jeg har ikke sett bildet.må gjøre det ja,hehe.. sukkh,gleder meg også til å ligge på maven..har ikke sovet godt på leeeenge.kan kun ligge på den venstre siden,så nå drrømmer jeg om å bli ferdig,hehe.11 uker igjen,så...... aldri skal jeg gå hjem med den bikkja mer,aldri!! trodde en stund det var rier,for så mye vondt var det,og di kom tett.men nå har det roet seg,gudsjelov.er ikke lei jeg heller,kun lei av alt som følger med.er ikke koselig å ha plager.glad jeg ikke har halsbrann.hadde det hele tia sist,og fytti sier jeg..(ikke for å skremme,hehe)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Var det såpass ille i dag ja?! Godt at det har gitt seg da!! Ja, drømmer masse rart for tida jeg og... Om fødselen og om åssen ungen ser ut og sånn..Hehe;) Er så spent! Til tirsdag er det UL, glede- gruer meg jeg... Håper at alt er bra...! Herregud, lurer på hvem som føder først av oss to:) Det blir spennende... Du er heldig som har vært med på det før, lurer virkelig på hva som venter meg...
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 HÆLLEDUSSN,SÅ SØT DA!!!! så jo hele bebisn jo!! din mage var større enn min i uke 27 ja...hmmm,småttis av en gutt jeg får tenker jeg,hehe... har ikke turt lagt ut bilde jeg...kanskje jeg skulle gjort det.....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Ja, er han ikke fin? Hehe... Blir spennende til tirsdag, da blir det ny 3d bilde om han ligger riktig... Tror kanskje at det bilde av magen er et lure bilde... Synes ikke magen ser like stor ut i virkeligheten som på bildet... Kan ikke du legge ut et av deg også da?? Det hadde vært moro å sett!!
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 kan si det slik,ang halsbrannen....jeg satt å sov nesten hele tiden,men så bar jeg tvillinger da.... tenker du er spent ja.ikke tro at ting ikke er ok,for det er det.du er heldig som får enda en ul.skulle gladelig betalt for en til jeg også,men det er ikke slikt her...(bondelandet,hihiii) tenker vi får samtidig,to uker over termin,hahaha..et mareritt skulle det blitt,å gå åver... jeg har vært gjennom det ja,men jeg føler som om det er første gang.så lenge siden sist.prøver å ikke tenke på det jeg.tar det heller når det kommer så langt..vedder på at jeg går over.hehehe....
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 han var skikkelig søt ja.du får en hjerteknuser,det er sikkert!! får høre med gubben en av dagene,om han kan knipse litt.bruker mobilen jeg,så da går det fortere å laste over på pc`. morro å sammenligne ja,hehe
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Synes du har fått en bedre innstilling! :)Over tida er vel bedre enn for tidlig...! Ja, det hadde jo vært noe, vi som er så bekymret for at vi føder for tidlig, hvis vi hadde gått over tida! Hahaha.. Da ler jeg også! Prøver ikke å tenke for mye på fødsel enda jeg heller, men tankene begynner å snike seg fram;)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 Ja, gjør det! Det hadde vært gøy... Skal lage meg litt mat nå og så blir det seng på meg, er helt kake i dag og må tidlig opp i morra! Snakkes mere snart da!!!
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 jeg er stolt av meg selv nå ja,hahahaha..... hadde vel blitt anna lyd i pipa vist jeg virkelig skulle gå over,hehe tar ting som di kommer nå.er drittlei av å være bekymra,så jeg kutter ut det... fødselen ja,tenker ltt jeg med,men ut skal han uansett hva... er noe helt annet når man er oppi det,og ingen fødsel er like. næmmen,nå hikker han igjen.tror jammen han ligger rettveien igjen også..JIPPI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå