Gå til innhold

normalt tro


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 6 nå men noen dager har jeg ikke symtomer og så går det par dager så kommer det.. nå beg puppene og ikke vere så øme oh har vont i magen hvert på legevakt men de sa så lenge man ikke blør går det bra..noen andre i uke 6 som har det sånn oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,..jeg har akkurat spurt om det samme her inne jeg er 9+6 idag og våknet idag med null ømhet i brystene..blir jo kjempe bekymret..men det er visst vanlig at det går litt opp og ned..;)lykke til videre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det akkurat sånn - vært på UL - og sett at alt er normalt.

Smertene i magen kan f.eks komme av forstoppelse - eller at livmoren vokser...

Hos meg stoppet magen opp en uke - og det kjente jeg som smerter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er nok det har liksom ingen symptomer i det hele tatt nå jeg,men så kommer det vont nederst i magen inni melom og kvalmen inni mellom..men jeg hadde veldigvont i går.men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde vondt i magen da jeg var i uke 6-7. snakket med legen. ble sendt til ultralyd der jeg fikk beskjed om at livmora låg langt nede og langt inni. vet ikke helt hvorfor. fikk klar beskjed om å sykmelde meg i 5 uker. fikk heler ikke lov til å løfte tunge ting. heller ikke sex. kunne da miste fosteret. det trenger ikke å være det hos deg men det kan være lurt å få snakke med legen din.

 

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvar på ul for en uke siden da sa de ikke noe om det de sa at alt var bare bra der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista symptom veldig tidlig, bortsett fra de store puppa da *knis* og fikk de sent også egentlig. D var vel en dryg måned jeg slet tror jeg.

 

og jeg hadde mye vondt i magen... D var luft!! hele tiden!! Og d er vist normalt...... Har hatt mye vondt i magen i d store og d hele. Er vist vanlig m litt kolikk i tarmene....altså smerter.

 

=) sikker på at alt går bra jeg! dont worry, be happy!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svarene drar på ferie i dag oxo,men går nok bra har to barn fra før men hadde det ikke sånn liksom...er nok smerter pga luft oxo kanskje mens murringer oxo klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...