missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 våknet idag og merket at brystene mine ikke er ømme lenger er dette vanlig.spurt før oxo men ingen som har svart så prøver igjen..))er 9+6 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja, det er vanlig :-) Symptomene gir seg ofte utover mot slutten av 1.trimester. Så følger for mange en god del uker hvor man overhode ikke merker noe til svangerskapet og rekker å bli bekymret både 1 og 2 og 3 ganger og lurer på om man egentlgi er gravid likevel. Men, så får man høre hjertelyden, magen vokser litt og man kjenner kanskje de første sparkene og da er alt mye bedre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juli 2006 åå takk igjen for svar..hehe jeg er blitt helt hysterisk her jeg..uff det er slitsomt.men syntes det var så rart da de har vært super ømme hele tiden,og idag kjenner jeg ingenting..;)men takk igjen..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie_celina kom 06.02.07 Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei hei Missamor. Føler med deg, siste ukene har kvalmen min gitt seg, puppene er ikke så ømme, og formen er bedre.Ble litt bekymret selv, skal heldigvis på 12 uke kontroll hos jordmor til mandag, men bekymrer meg ikke så masse for føler meg fortsatt gravid.. Hold humøret oppe å tenk på det beste. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juli 2006 takk skal du ha marie og lykke til videre til deg oxo...)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 Mine symptomer ble svakere og svakere fra uke 9. Nå i uke 11 er jeg bare trøtt. Var kjempestresset første dagen jeg våknet og puppene ikke verket som juling... he he. Slapp av og kos deg. Det er helt vanlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå