Gå til innhold

fikk bakover sjokk i går kveld!

Anbefalte innlegg

høres nesten ut som du er litt sjalu,og at du kjanskje ønsker deg barn så mye at du på en måte tenker jeg har ny av dit og datt og det har ikke hun og videre,men la henne leve livet for som en av de andre sa ,de er lykkelig med barna sine og at de vill prøve en gang til vær glad for dems vegne,jeg har en søster som venter barn nå,og hun ble gravid flere ganger og hun andre søster mi har også vært gravid men jeg prøver og bli gravid jeg men istenden for å være sjalu så er jeg der og hjelper dem og støtter dem, pluss du kan kjøpe masse fine gaver til henne ,=)

men du hørtes mer sjalu ut en irritert,

dette er bare sånn jeg tar det du skrev, og her kan man jo si hva man mener=) lykke til alle som prøver håper lykken smiler til dere

god sommer alle sammen=)

Fortsetter under...

Hahaha, dette var snålt de to anonyme over her er jo ikke de samme som har skrevet før. For det er jo jeg som har skrevet det. Men men samma det. Det jeg mente ang bil og sydenturer var bare det at jeg prøvde å få fram at de kanskje føler de klarer seg fint med den økonomien de har. Kan hende jeg misforsto, men jeg synes nemlig det virket som om du hakket ned på at de ikke valgte utdannelse og karrigjere. Kanskje de har prioritert andre ting? Vi er jo forskjellige og velger forskjellig.Syns det høres ut som de klarer seg fint jeg, hun er en god mor og barna har det bra skriver du.Men syns det er veldig teit hvis de velger å få et barn til kun pga pengene, men det tror jeg egentlig ikke for søsteren din er vel ikke dum. Hun vet nå vel at kontantstøtten tar slutt og at et barn koster penger, i alle fall når barna blir eldre.

Uff, ingen vits i å dra ut denne debatten noe mer, men som jeg prøvde å si til deg i et eget innlegg, *rik på gjeld men likevel lykkelig* syns jeg det er helt forståelig å signere med anonym når man kommer med personlige opplysninger. Er vel kanskje litt av vitsen med å kunne være anonym, og ikke negativt på noen måte!

Det med å skape dårlig stemning var IKKE retta mot deg, men et tidligere anonymt innlegg, som dro inn fine biler, sydenturer og litt av hvert. Dette tror jeg hun som starta tråden ikke mente hang sammen med å være lykkelig i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...