Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 har spist ferske jordbær på maten i går, og i dag og delvis i går har lillegutt veldi vondt i magen. har også spist mais, og lurer på om det kan være det? han har ikke reagert på jordbæt tidligere. spiste hvitløk for to dager siden, men kan han reagere så sent????
baby220206 Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 min baby får kjempevondt av jordbær!!! har ikke hørt om at hvitløk kan være noe gale...
Blomman Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 kanskje du spiste mer jordbær nå? har sååå lyst på jordbær jeg, men tør ikke spise for førstemann her fikk mageknip da jeg spiste jodbær under amming. Men det blir vel noen få en dag tror jeg..... klarer nok ikke dy meg når ungene står der emd en kurv deilige corona eller senga sengana.... mmmm, men det kan bli hyl etterpå ja...
ettbarnsmammaen Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jordbær er jo sååååå godt, og nå er de også rimelige! Må jo bare slå til da! Sitter her og koser meg med en kurv og leser innlegg. Spiste i går også, men har ikke merket noe på babyen. Har i grunnen aldri merket noen reaksjon på noe av det jeg har spist. (Bank i bordet!!!) Var forsiktig de første tre månedene, men etter det har jeg spist alt jeg har hatt lyst på. Tror det er veldig individuelt hva de små reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå