Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei jenter:) Jeg var gravid i høst og oppdaget ma i uke 14. Fosteret hadde dødd i uke 7 og jeg måtte inn til utskrapning. Vi startet prøvingen umiddelbart, og nå går vi snart inn i 8pp (ikm om en uke, men har som vanlig menssmerter allerede). Samtidig er jeg bekymret for at noe ble "ødelagt" i underlivet under utskrapningen, da jeg har så mye smerter og symptomer hele syklusen som jeg ikke hadde før jeg ble gravid sist gang: -Øm og vond korsrygg noen dager rundt el -Menssmerter en hel uke før tr -Stikkinger i livmor-området fra noen dager før el og frem til tr Eneste "symptom-frie" periode er en ukes tid etter tr.... Slitsomt. Flere som har opplevd dette??? Og flere som fortsatt venter på ny spire lange måneder etter SA/MA? Jeg kapitulerer snart, selv om jeg vet at mange er i en mer håpløs situasjon enn meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5589012-snufs-n%C3%A5-er-jeg-motl%C3%B8s-flere-som-har-pr%C3%B8vd-lenge-uten-klaff-etter-sama/
Steinbukk77 Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Huffameg, ikke enkelt dette! DEt du beskriver er akkurat slik jeg hadde det etter første aborten! Barnet lå dødt inni meg et par uker før det ble oppdaget slik at det på en måte ble MA. Selvom det var midt i svangerskapet. Og syklusen ble helt på villspor, spotting, eggløsningssmerter så jeg måtte ta smertestillende, smerter og stikkinger ei uke før mens osv. Jeg gikk til gyn etter 5 pp etter at vi mistet. Fikk da pergotime som hjelpemiddel for å regulere, dette ble i pp 8. Og jeg ble jeg gravid på første kur. Nå er jeg i første pp etter abort nr to. Denne gangen ble det oppdaget med en gang barnet døde og fødsel ble igangsatt med en gang, og det virker som kroppen er mer i rutine etter denen gangen. Jeg tror kroppen er mer i rutine nå fordi kroppen ikke skjønner noen ting da man er gravid, men at barnet ligger dødt inni oss. BLir liksom litt forrvirrende. Syns du skal gå til gyn du også. Kan hende han kan hjelpe deg. Ring med en gang for det kan hende det er lang ventetid. Når det er sagt så tror jeg også det er helt vanlig at kroppen blir på bærtur etter MA. Lest om fler som er plaget med det samme. Lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5589012-snufs-n%C3%A5-er-jeg-motl%C3%B8s-flere-som-har-pr%C3%B8vd-lenge-uten-klaff-etter-sama/#findComment-5589756
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Takk for svar Steinbukk77! Trist å høre at du har opplevd å miste to ganger, det må være vanskelig å innfinne seg med. Jeg slipper heldigvis å bekymre meg mer for syklusen min (forhåpentligvis), for jeg er visst gravid likevel! Skjønner det virkelig ikke, da jeg som du ser av det forrige innlegget hadde null forhåpninger. Men testet klart positivt på CB her i sted, så jippi Men nok en gang, takk for svar, og ønsker deg lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5589012-snufs-n%C3%A5-er-jeg-motl%C3%B8s-flere-som-har-pr%C3%B8vd-lenge-uten-klaff-etter-sama/#findComment-5658524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå