Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Er førstegangs og lurer på hvilken erfaring dere har med dette Er nå i min 33. uke. Er det for tidlig å tenke på det? Ev. er det noe man ikke nødv. behøver å stresse med og bare pakke når man merker at noe er i gang?? Noen råd fra dere som har født før ?
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Er tredjegangs og har vel egentlig begynt å pakke den berømte bagen når jeg har fått rier..ikke særlig lurt men uansett så kan sambo hente det jeg evt mangler etterpå. Begynn å pakke når du selv føler for det.Kanskje kjekt å vite hvor du har tingene du ønsker å ha med.
Salvadora Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Ja det viktigste er vel at du kanskje har en liste over tingene og at du vet at du har dem! Er jo ikke så mye man trenger! Og første gangen tar det jo som regel litt tid... Er andre gangs og er jo litt lettere nå for nå vet jeg hva jeg fikk bruk for og ikke! Er i uke 30 og har vel ikke begynt å tenke så langt engang!
Sigbeth Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Du kan gjerne begynne! Husker ikke når jeg begynte, men laget først en liste over ting, la oppi de jeg hadde, og kjøpte inn resten etterhvert. Ennå mangler noen få ting, men det er slike ting en må legge oppi rett før en reiser, slik som helsekort, mobiltlf, etc. Disse tingene har jeg skrevet opp på en liste som også ligger i bagen, slik at vi ikke glemmer dette når vi skal reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå