Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hei! Er det noen her som vet hvor man kan få privat ultralyd i Drammen? Evt hvor mye koster det?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Du kan bestille time på gynekologklinikken som ligger midt i sentrum nesten. Eller du kan ta deg en tur til tønsberg der har de 3d til samme pris som vanlig.. Koster 750,-
missamor proud parent.:) Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 hei..vet du hvor i tønsberg de har 3d UL..?
Mayken Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har bestilt time til 3D ultralyd på Nøtterøy ultralydinstitutt Tlf 33 40 75 83. De anbefaler at man tar 3Dultralyden mellom uke 24 og 30. Da har barnet fortsatt god plass i magen. Etter uke 30 kan det være litt vanskelig å få sett barnet ordentlig siden det begynner å bli litt trangt. Jeg skal dit 20.juli, min uke 24 (bim's uke 25) da rekker jeg det før de går ut i ferie:) Det koster 750 kr og da får man med seg en DVD film av hele undersøkelsen + bilder. Gleder oss masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå