Gå til innhold

flere som ønsker 2 tette?

Anbefalte innlegg

jeg og min samboer ønsker oss 2 tette...pga min alder er nå 38,5 så vil jeg ha 2 barn før jeg er 40 ! håper og regner med at jeg klarer det

har hatt mensen 3 ganger etter jeg tok ks 29 mars sist mens kom etter 34 dager som regel går det rundt 28 dager

ser på el kalkulatoren på babyverden når min fruktbare periode er: 24-29 juli.....(må si jeg fikk mensen 7 juli da )!

og jeg har el 27 juli....

har hørt at vi må ha sex 2 dager før min fruktbare periode altså 22 juli

for at vi kanskje kan få ei jente.. har noen erfaring med dette??

jeg ammer ennå og er veldig glad for at jeg har fått mensen tilbake etter ks.....har lest at det er mange som ikke får mensen tilbake før mange mnd etterpå......

første gang gikk det på 3pp og nå er jeg i min 3pp så er spendt å se når det blir en postiv test.....:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5588738-flere-som-%C3%B8nsker-2-tette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg masse lykke til! Det var jammen tidlig du fikk tilbake mens, men det gjør man kanskje etter ks? Slev fikk jeg først mens 11 mrd etter jeg hadde født. I utgangspunkt ønsker vi oss også to tette, men det har bare ikke blitt slik :-( Jenta vår blir 3 år i november. Ble fort gravid med henne (i 3 pp) og har også blitt gravid siden, men mistet i dessverre i MA i uke 13. Men, men vi er fortsatt optimister, og så er det joogså noen fordeler ved at storesøster er blitt litt eldre.

Hei asma

tror jeg husker deg fra aprilklubben, stemmer det? Jeg var også der, men det ble oppdaget at det ikke var liv på ul i uke 18. Så nå er jeg litt innom her på prøver-sidene.

Så moro at alt har gått fint for deg, og at du nå har en liten krabat. Sikkert veldig koselig. Du er heldig som har fått mens så fort, spesielt siden du ønsker deg en liten til. Håper det blir snart blir full klaff, slik at du får to tette som du ønsker deg.

Blir nok ikke to tette på meg nei, da det er en atpåklatt vi prøver på. Men de to jeg har, er det 2 år og 4mnd i mellom, og det har vært fint. De krangler som hund og katt, men er kjempeglade i hverandre uansett. :-)

Lykke tll med prøvingen.

heisann ninni35

det var koselig at du husker meg fra april klubben

hadde termin 14 april men sander kom 29 mars hadde vanlig fødsel i 9 timer før det ble haste ks.....:(

synd å lese at du mistet i uke 18 skremmende å lese synes jeg siden du nesten var halvveis i svangerskapet

har du prøvd lenge nå da?

ønsker deg også lykke til med prøvingen

krysser fingrene for at det skal gå bra

klem

Ja, vi hadde et ønske om to tette, men slik blir det ikke*sukk* Snuppa vår var 2 år i juni og mensen kommer mnd etter mnd samme hvor hardt vi prøver. I er nå inne i vår 12 pp, venter tanta i morgen. Håper at det er denne mnd spira sitter. Snuppa ble til på 1 pp, så vi hadde aldri trodd det skulle ta såååå lang tid å få en søster eller bror til snuppa.

Når vi "laga" snuppa hadde vi sex på da 12 og 14, jeg kjente på dag14 at jeg hadde el smerter. Spurte gubben om han var klar til å prøve, å det var han. Drøye 9 mnd etter kom snuppa til verden:))

Ønsker deg masse lykke til, håper at du får ferdigstilt prosjektet fort. Det tar på å prøve mnd etter mnd.

bente69;)

'

Sander ble til etter bare 3pp og da hadde jeg gått på p-piller i 19 år også. !

vi får prøve å ha sex på dag 12 og 14 da hehe se om det går for oss også

brukte dere prevansjon etter dere fikk første barn?

Annonse

Hei igjen:)

Nei vi har ikke brukt prevansjon etter vi fikk snuppa, jeg fikk mensen 3 mnd etter hun ble født. Hadde jeg hvert deg hadde jeg nok hatt sex på dag 16, kanskje dag 18 også i tilfelle du igjen får en ekstra lang syklus denne mnd.

Lykke til med prøvinga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...