Gå til innhold

Intimbarbering ved snittet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg ville nok ikke gjort det, det kan vel irritere.. Men jeg har aldri prøvd. Mitt snitt er ca 3 cm over hårfestet og jeg barberer da ikke magen.. Hvor er snittet ditt da? Mitt ks var akutt, mulig det er derfor det ikke er lenger ned..?

Hadde hastesnitt jeg, og det ligger ca 3 cm over hårlinjen. Sånn at det akkurat ligger under trusekanten.. Så slipper å tenke på barbering der ja, men jeg vet nå om flere som har snitt under håret, og de får nå bort håret på et vis.. Vet ikke hvordan da.

Jeg har tre hastesnitt (siste skulle egentlig være planlagt men så var også denne noe vel ivrig med å melde sin ankomst ;-)). Arret ligger akkurat i hårfestet så det må barbering til, ja. Akkurat når man er nyoperert har jeg holdt meg unna der (har aldri opplevd dette som så fælt - ikke akkurat hatt tid til å tenke på spnt de første ukene uansett), men når såret er skikkelig grodd er det da ikke noe problem å barbere over. Begynte vel å barbere sånn forsiktig etter 6 uker. Nå 2 1/2 mnd siden er det ingen problemer.

• 1 måned senere...

Annonse

Om snittet kommer i hårkanten eller over har noe med mageformen som gravid og gjøre. Snittet legges på samme sted på alle, men noen har en mage som har strekt seg veldig på undersiden og andre ikke. Så avhenger det av hvor høyt oppe hårfestet sitter da :)

Mitt er arr er over hårfestet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...