Gå til innhold

HJEP!!


missamor proud parent.:)

Anbefalte innlegg

nå er jeg kjemperedd..våknet i natt med skikkelige menssmerter..blør ingenting men følte at det var noe som skjedde der nede..igår kunne jeg kjenne livmoren på utsiden av magen men idag er den kanten borte...jeg er super redd for og miste.Er idag 9+6...tror dere fosteret kan ha dødd inni magen min..?Det skjedde nemlig i høst da hadde fosteret vært død ett par uker uten at jeg hadde merket noe..har noen av dere hatt disse menssmertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5+6 i dag og har hatt mensenømhet endel. Og avog til stikker det SKIKKELIG til i magen, og noen ganger får jeg lyskevondt når jeg snur meg i sengen.Det kan være skikkelig vondt. Men jeg har sett på UL tidligere i uken at alt var i orden..

 

Det er vanlig å ha litt mensenvondt pga livmoren strekker seg. Jeg hadde det masse i forrige svangerskap også. Så lenge du ikke blør tror jeg alt er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dem nå selv, kommer og går i bølger (les innlegg på Skravlesiden). Er bare i uke 5 jeg da. Håper virkelig at det ikke er noe galt, men heller et godt tegn på at livmoren vokser og strekker seg, men det burde liksom ikke gjøre så vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for svar..nei jeg håper virkelig at alt er bra skal til legen på tirsdag så vil prøve og få en henvisning til ultralyd..klarer ikke salppe av nå..smertene har gitt seg men fikk en veldig dårlig følelse inatt.og idag er ikke brystene mine noe særlig ømme heller..uff blir gal av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...