Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å få bygge-rede-syndromet. Styrer nok litt mye ifølge samboeren, men han smiler av meg også da:-) Han mener vi har god tid. Treminen min er 13 september. Vi drar på ferie ( i Norge) imorgen og blir borte i 3 uker. Så derfor synes jeg det er greit å ha det meste i hus nå. Skal jo jobbe fra 29 juli til 23 august, og så går jeg ut i permisjon. Da er jeg sikkert ganske sliten og orker kanskje ikke å styre så mye hjemme. Så har behov for å få ting i orden nå jeg. Det begynner jo å nærme seg!

Formen er heldigvis upåklagelig. Ingen vondt'er. LilleTrollet i magen sparker og koser seg. Magen har blitt stor og fin, men føles ikke for tung enda. Har lagt på meg 5 kg. Og selv i varmen her på Østlandet er det ikke antydning til vann i kroppen.

God ferie alle sammen. Sees om noen uker. Lykke lykke til dere som skal føde og få treffe deres små nurk snart! Begynner å bli spent jeg også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes i grunn det er greit å begynne tidlig jeg. Var tidlig ute med alt vi skulle ha og det er jeg glad for da jeg har hatt veldig bekkenplager og andre vondter nå på slutten. Slipper sambo å ta alt. Tro meg du er sliten da det er igjen 3 uker... hehe. Ligger bare og sover om dagen jeg :)

Dere får ha en fin ferie da og kose dere masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...