Gå til innhold

Er det vanlig at de er stille mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille krabat har vært veldig aktiv stort sett hele tiden, men nå det siste døgnet har han væt mer rolig. Kjenner fortsatt et dult i ny og ne, men ikke noe "gymnastikk", sånn som det har vært før. En venninne av meg mente at det var et tegn på at det blir fødsel snart, men kan det være det, da?

Har bare tre dager til termin og må jo innrømme at jeg grøsser når jeg leser sånne innlegg som det som ble lagt her i går. Det er jo helt forferdelig for de det skjer med og da blir det jo automatisk til at man tenker i de baner selv, så kanskje det bare er jeg som overdramatiserer det hele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo trangt der inne nå da... men du vet...*pekefinger opp:* er du urolig så ring å få en sjekk.

Skrevet

Hei! Tror du kan bare ta det med ro. men er du uroli så singer du direkte til lege/jordmor.

Skrevet

Helt vanlig at det er stillere mot slutten pga dårlig plass, og man kjenner andre typer bevegelser...Aner ikke om det betyr at fødselen er rett rundt hjørnet, men det kan den jo være for deg da, du som bare har tre dager til termin:)

Jeg grøsser også av slike innlegg som det i går. Og jeg må bare si at jeg synes ikke dette er det riktige forumet for det. Det er jo et eget forum som heter " vi mistet barnet vårt"..her på 3. trimester går jo alle rundt og er høygravide, bekymret og lengtende, jeg har vært bekymret for alt mulig iallfall, og blir ganske uttafor av sånne innlegg..Skjønner godt at hun har behov for å skrive om det, men bare ikke her!

Blir det for stille synes jeg du skal ta kontakt, lykke til! Jeg forventer bevegelser flere ganger om dagen hvis jeg skal føle meg rolig iallfall..

Skrevet

Jeg blir veldig nervøs av sånne innlegg som det som kom igår. Skjønner jo at de øneker å dele sorgen, men er enig i at dette ikke er riktige stedet. Mange her sliter med nok bekymringer som det er.

Min baby har også vært veldig stille, igår og idag. Heldigvis ligger den slik til at pappa'n lett kan høre hjertelyden ved å legge øret inntil magen. Det er veldig betryggende.

Skrevet

Må si at jeg også har tenkt fælt etter det innlegget som kom her i går, om hun som mistet babyen to dager før termin. Som hun sa, det er meget sjelden, men det har plaget meg siden jeg leste det.Det er sikkert tøft å dele historien med andre, men min mening er at det er andre forum for slikt. En kan jo unngå å lese det, men jeg er dessverre for nysgjerrig til det... Tror ikke jeg er aleine om det?

Jenta mi er også litt roligere nå over lengre perioder, men et par øyeblikk i døgnet er det noe mer liv. Er du bekymret, anbefaler jeg deg å ringe føden/lege/jordmor. Da får du i hvert fall avkreftet bekymringene dine. Det jeg har lest er at hvis det er aktivitet, men lite, over flere dager, er det større grunn til bekymring.

Skrevet

Jeg ble og bekymret.....

Men tenker som så at det finnes historier rundt om om mennesker som har dødd på alle mulige slags dager i livet sitt....og vi kan ikke henge oss opp i det, da vil hver dag være en fare....

Men synes vel heller ikke at det er riktige forumet nei.....men det er vel kanskje her de ønsker å legge det ut...

Skrevet

Jeg er veldig enig, ble selv fryktelig engstelig etter at jeg leste innlegget + at jeg ble trist på vegne av hun som mistet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...