Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er bare kjempeglad forå ha kommet så langt, føler at jeg puster mer ut nå... Begynte i dag min 13 uke, og det har ikke vært lett. Sliter med kvalmen enda, men håper den går fort over... Var med i 1. trimester, og håper det er like koselig her!

lykke til, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen, liveandrea!

Imorgen begynner jeg min 16. uke :) Det går egentlig ganske fort... jeg vil nyte hver eneste del av denne graviditeten, men må innrømme at akkurat det ble litt lettere når kvalmen ga seg i uke 13, hehe :) Nå sitter jeg her og har nettopp delt en kjeks med min nydelige datter på 2 år, og vi skal ut og raide jordbæråkeren igjen, kanskje det har blitt noen fler modne de siste 2 timene? hihi... føler meg som en unge igjen når jeg er på oppdrag sammen med lillejenta mi :)

Håper du får det fint her inne på 2.trimester, liveandrea! Det fins verken for ståre eller for små spørsmål, det er bare å kjøre på :) Jeg har trivdes veldig godt her inne så langt, mye bedre enn på 1.tri. Vi snakkes sikkert! Klem fra meg og knøttet :)

Skrevet

Hei ka-ping! Jeg leste dine innlegg i 1. trimester,og koselig å se deg her nå! Ja, jeg venter på at kvalmen gir seg, var oppe i to timer i natt og snakket med toalettet, og det sliter... All den gode lørdagsmaten kom opp igjen for jeg glemte å ta min lille Postafen tablett... Det er klart jeg ikke klarer meg uten enda....

Jeg sitter i pysj og tenker på hva jeg skal finne på med to-åringen min i dag... Pappa er på jobb, og sola skinner.... Kanskje gå en tur hadde vært bra!!

Vi snakkes!! Stor klem fra oss tre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...