4skatter Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hei, jeg er bare kjempeglad forå ha kommet så langt, føler at jeg puster mer ut nå... Begynte i dag min 13 uke, og det har ikke vært lett. Sliter med kvalmen enda, men håper den går fort over... Var med i 1. trimester, og håper det er like koselig her! lykke til, jenter!
selfangerkjerringa Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Hei på deg og velkommen, liveandrea! Imorgen begynner jeg min 16. uke Det går egentlig ganske fort... jeg vil nyte hver eneste del av denne graviditeten, men må innrømme at akkurat det ble litt lettere når kvalmen ga seg i uke 13, hehe Nå sitter jeg her og har nettopp delt en kjeks med min nydelige datter på 2 år, og vi skal ut og raide jordbæråkeren igjen, kanskje det har blitt noen fler modne de siste 2 timene? hihi... føler meg som en unge igjen når jeg er på oppdrag sammen med lillejenta mi Håper du får det fint her inne på 2.trimester, liveandrea! Det fins verken for ståre eller for små spørsmål, det er bare å kjøre på Jeg har trivdes veldig godt her inne så langt, mye bedre enn på 1.tri. Vi snakkes sikkert! Klem fra meg og knøttet
4skatter Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2006 Hei ka-ping! Jeg leste dine innlegg i 1. trimester,og koselig å se deg her nå! Ja, jeg venter på at kvalmen gir seg, var oppe i to timer i natt og snakket med toalettet, og det sliter... All den gode lørdagsmaten kom opp igjen for jeg glemte å ta min lille Postafen tablett... Det er klart jeg ikke klarer meg uten enda.... Jeg sitter i pysj og tenker på hva jeg skal finne på med to-åringen min i dag... Pappa er på jobb, og sola skinner.... Kanskje gå en tur hadde vært bra!! Vi snakkes!! Stor klem fra oss tre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå