Gå til innhold

Litt utenfor tema, men....

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg og samboeren min tidligere har slitt en del med forholdet vårt pga hans store behov for bekreftelse fra andre damer om at han faktisk er kjekk. Sist jeg tok det opp med ham lovte han meg høyt og ærlig at han ikke skulle fortsette med det siden det faktisk gikk utover forholdet vårt. Han fikk stadig vekk meldinger fra andre damer og det dukket opp damer på døren her når han ikke var hjemme som spurte etter ham. Og hver gang jeg åpnet døren og sa at jeg er samboeren hans fikk jeg beskjed tilbake om at han hadde sagt at han bodde alene.

De siste månedene har det vært veldig stille rundt det hele og det virket som om det liksom holdt med meg. Men idag tidlig tikket det inn en melding på mobilen hans, fra atter en ny jente. (Mens sambo lå oppe å sov) Og dette er noe jeg skammer meg enormt over, men jeg gikk inn på innboksen hans hvor du kan se kun første delen av meldingen. Gikk ikke inn på selve meldingen. Men det som sto skrevet i begynnelsen av meldingen gav meg et skikkelig støkk i magen. Dette sto det i meldingen: "Hei kjekken! Jeg savner deg og tr...." Resten fikk jeg jo da ikke sett. Men her sitter jeg da og har kjempe vondt i hele meg. Og føler at nå tør jeg ikke stole på ham lengre. Vet ikke om jeg skal ta det opp med ham eller ikke.

Måtte bare få det ut, for dette sliter livet av meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5588345-litt-utenfor-tema-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, skjønner at det sliter livet av deg!!

Jeg hadde ikke taklet det et sekund! Jeg kan ikke si at jeg er så sterk og selvstendig sånn sett, men jeg hadde gitt blanke i hele gubben. Hadde ikke orket å gå slik dag ut og dag inn. Det hadde blitt for mye for meg! Ikke noe liv å leve for noen det synes jeg.

Tenk først og fremst på deg selv, og at du skal ha det bra.

klem fra meg

Hei.

Jeg velger å være anonym nå, opplevd dette selv nemlig, men vi har det godt nå. Jeg syns du skal ta det opp med han, for om du ikke gjør det, vil det ligge å gnage hos deg og du vil ha denne kon stante følelsen i magen. Det er ikke riktig det han gjør, og selv om det ikke er pent å gå inn på tlf hans, mener jeg at du faktisk har en reel grunn. Jeg tror faktisk at jeg hadde sett på hele mld, og står det noe der som absolutt IKKE burde kommet fra en annen, hadde jeg tatt med meg mob opp og vist han den og spurt hva dette skulle bety.

Jeg angrer selv bittert på at jeg aldri viste han det jeg så den gangen, for det gnager fremdeles, og i perioder kommer denne usikre følelsen opp. Jeg og han har det helt supert nå (jeg tok det opp en gang for alle og gjorde alvor av mine trusler), men føler at jeg burde vist han hva jeg faktisk hadde sett (for min egen del). Det lønner seg å være ærlig når det kommer til slike ting. Og vi er et bevis på at det faktisk kan gå godt også.

Det er ikke "lov" å gå på andres mob, men i ditt tilfelle skjønner jeg deg godt, og det han holder på med er heller ikke lov! Håper det order seg for dere, og det kan jo hende at det er en naturlig forklaring på den mld. Gjør som du føler for. Jeg støtter deg faktisk om du velger å se hele mld. Kan gjøre skikkelig vondt der og da, men å gå å lure er heller ikke noe god følelse. Og driver han med andr, fortjener du ikke bedre da?

Ikke lett med disse mannfolka nei! Det beste er nok at du tar det opp med ham. Du må kunne stole på den du er sammen med. Ellers vil ikke forholdet vare i lengden. Hvis han ikke er villig til å forrandre seg, spesiellt så lenge du sier at det plager deg bør du kanskje vurdere om forholdet er noe å satse på.

Siden du er inne på "bli gravid" forumet regner jeg med at dere prøver å få barn??

Ja vi prøver å bli gravide. Det er derfor det hele er veldig vanskelig. Han sier at det er meg han vil ha. Men da synes jeg at behovet for bekreftelse på den måten fra andre damer burde være unødvendig. Jeg stoler jo på ham. Men når det alltid dukker opp nye kvinnenavn på mobilen hans så begynner man jo å tenke sitt. Får se om jeg tør å ta det opp med ham senere idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...