Gå til innhold

Juli: hvilken str bruker de små nå da??

SOMMER :)

Anbefalte innlegg

husker vi hadde en tråd om det for snart et halvt år siden :-)

vi feiret bursdag i går, vesla fyller i morgen, og da fikk hun klær i MANGE str. fra 68 til 92... :-) mødrene med eldre barn diskuterte da hvilken str deres barn brukte da de var 1 år. ikke overraskende varierte dette mye..

vesla bruker fortsatt noen bukser i 74. ellers er det mest 80 og noen bodyer i 86. hun fikk noen sett med bukse og genser i 86 og de var ALTFOR store. blir fine til høsten.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har pakka vekk det meste i 74, og bruker 80 og noen bodyer i 86 vi også. Syns det er så pussig for en venninne av meg har en sønn som er 2,5 mnd eldre enn min, og litt større i kroppen. Han bruker 74 enda og de klærne har han arvet i tillegg og de virker ikke for små til han..Når jeg tar 74 klær på min nå (som ikke er arvet) virker de for små syns jeg. De er kjempeutringet i halsen og buksene er for korte. Men svaret må jo være at de trekker på forskjellige steder på kroppen, syns bare det var litt rart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini er litt liten hun da. En god del plagg i str 68 passer fint enda. Det hun har i str. 74 er litt stort og et par plagg vi har prøvd i str. 80 er alt for store! Men så har vi noen i str 12 mnd (kjøpt i USA) som passer fint - tror de må være litt små i størrelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa bruker enda bodyer og en del andre klær i 68, ellers så er det ikke lenge siden hun begynnte med litt i 74, 80 svømmer hun i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini her bruker nå 74 - hadde bursdagselskap i går , fikk masse klær i 80 ...men de er ennå litt for store !

Hun passer de nok snart så fort som de vokser nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i 80. 74 er av og til litt for lite, mens når han bruker 80 må jeg alltid brette opp armer og ben... Midt i mellom med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er midt i mellom 74 og 80 egentlig. Fikk noe i 86, og det er fint, for jeg liker å begynne å kjøpe inn før hun bytter, så blir det ikke så dyrt på en gang ;O)

Fikk også noe i 92 og 98!?!?! er ikke det evigheter til det skal være passe??? tenkte å bytte det, for det ser jo altfor stort ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her går det i 74 og 80. Noen bukser i 74 er alt for korte, og noen i 80 er alt for lange... Bodyer er i str 80, men kan vel snart kjøpe inn 86 i bodyer. Bodyene i str 80 fra lindex er for små, men de andre passer godt. Han har forresten noen singletter i str 86... Litt store, men kan brukes likevel. =) Kjøpte på salg skjønner dere! =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann her bruker alt fra 74 til 86. Bukser i str 74 og 80, og topper og bodyer kan han bruke opp i 86. Men må rydde litt i skapet hans idag å pakke bort litt i 74 som har blitt for smått... Spesielt bukser som har blitt for korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...