Vimsetrollet Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Nå er klokka ca 6, jeg har vært våken i 1,5 timer, og jeg FÅR BARE IKKE SOVE MER! Våkna fordi jeg er forkjøla, trodde det var morgen, men akk..! Skjønte med en gang at jeg ikke kom til å få sove mer, men prøvde litt likevel.. Sambo lå der å sov så søtt. Hadde mest lyst til å vekke han så han kunne holde meg med selskap. Så begynte tankene å surre... *tenke...tenke.. tenke* "Hm... magen kjennes annerledes ut... er noe galt?" Lå lenge å konsentrerte meg for å kjenne magen (har ikke kjent spark enda, men kjenner liksom at det er noe der), men kjente ingenting. Helt paranoida, da vet dere... Så da kunne jeg jo bare glemme å sove mer! Derfor sitter jeg her... I går kjøpte jeg min første mammabukse. Dritdigg! Ble så fornøyd, likte den faktisk bedre enn noen av de vanlige buksene mine, hadde ikke trodd mammabukser kunne sitte så bra! Likte magen i den bedre og. Hihi... Har ikke fått så stor mage enda... Følte meg nesten litt utilpass der jeg sto i mammaavdelinga på HM. Det sto ei ved siden av meg med mye større mage, så jeg følte nesten jeg måtte blåse opp magen litt. Knis! "Jeg ER gravid asså!" Hihi! Etter jeg har sovet litt mer skal jeg ta på meg den nye buksa, og gå meg en tur. Hehe... Nei, dette blir bare babbel. Tror kanskje jeg skal avslutte før jeg kjeder dere til døde... Hihi, litt sært å tenke på at vanligvis ville jeg vært på nachspiel på denne tiden. Jaja....
Vimsetrollet Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2006 oj, er visst litt trøtt likevel... skulle feks stå paranoid... hehe
Lystpåentiljeg Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Har vært våken siden halv fem jeg også. Ingenting på tv, ferdig surfet på nettet og tja. Hodepinene er på plass, min trofaste følgesvenn i svangerskapet, ugh. Så bra at du har fått deg fint mammtøy! Synes det er vanskelig å finne noe jeg.. kikker jo - hehe, men føler som deg, at jeg kanskje burde hatt litt mer mage før en suser for mye rundt blant mammatøyet. Synes i alle fall det er elendig utvalg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå