Gå til innhold

Noen som har noen erfaringer med strimlene fra billigetester.com?

Anbefalte innlegg

Har 4 strimler igjen,men også clear blue og quick respons liggende på lager!

Er på dag 31 i syklusen nå og har til nå hatt 3 negative tester, cb på en alt for tidlig dag, negativ cb på dag 27 og negativ stimle på dag 30...., fremdeles ingen tr... ei heller noen symptomer som sier det ene eller det andre...

Det jeg egetlig lurer på: er disse stripsene noe billig skit???

De skal være like sensitive som vanlig cb!!!

Takknemlig for å høre noen erfaringer, er så gira på å komme meg videre, enten med positiv test eller tr!

Fortsetter under...

Er du gravid kan du være en av dem som ikke danner hcg før en stund etter ikm, en venninne fikk ikke pos.test før det hadde gått 9-11 dager over ikm. Hvor lange sykluser pleier du å ha?

Jeg har også hørt bare pos. om disse billigtestene, om det ikke klaffer denne pp'n heller så kommer jeg til å kjøpe meg flere!

Jeg vil anbefale deg å vente 3 dager før du evt tester igjen - 5 dager hvis du er sterk nok :o)

Lykke til ;o) Håper det sitter en spire for deg!

Hei..

Jeg fikk negativ test med billigstrips 9 dager etter eggløsning. Så det var litt tidlig å teste da.. Men så prøvde jeg igjen 10dager etter el og da fikk jeg en svaaaaaak billigstrips.. og prøvde etter litt urinoppsamlig å teste med en CB også og den ble positiv også. Så jeg stoler på billigstripsene.. Når jeg ikke har vært gravid har de vært negative og da jeg var gravid nå ble de positive..

Du er enten en av dem som produserer hcg sent. Eller så har eggløsningen din forsinket seg sånn at du egentlig ikke venter mensen før 1-2 uker etter det normale... Det skjedde meg på nest siste syklus. Jeg fikk el slim og alt, men ikke eggløsning (det såg jeg på tempen min) Så min TR kom 17 dager forsinket...

Lykke til i ventingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...