Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Våknet i morges med skikkelig gul utflod... er i 9 uke - og har ikke opplevd det før.. vanligvis er utfloden helt klar... Redd det er noe inni der som har sprukket eller no, noen med erfaring?? Svar please... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 tror ikke det er noe å bekymre deg over. har selv utflod som er lyse gult. har snakket med legen om det. han sa det ikke var noe å bekymre seg over. Men hvis du har vondt må du ta kontakt med legen. er 11 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Del Skrevet 9. juli 2006 er 8+4 og har også gult utflod..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 hmmmm, fikk det bare i går tidlig jeg da, kjempegult ... og litt i dag tidlig... ellers er utfloden min hvit/blank. kan det være slimproppen som gikk i går tidlig - slik at jeg bør forberede meg på en "A". Ikke ømme pupper lenger heller... men de tar seg en pause innimellom, venter og venter og venter på at de skal komme tilbake nå... Glad om noen kan svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå