Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har mest sannsynlig fått sopp i underlivet.Det klør og svir...Så jeg har behandlet meg med en sånn canesten-stikkpille...Men hva skal samboer gjøre?? Han har jo sikkert fått det han oxo! Finner ingenting noen plass om hva mannfolk skal gjøre for å behandle sopp selv... Noen som vet??? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 tror ikke du skal bruke stikkpiller når du er gravid men... smør han inn med canesten salve:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Har spurt legen min og de på apoteket,og de sa det gikk greit å ta en sånn stikkpille selv om jeg var gravid.(måtte bare ikke bruke den innførings-staven) Da skal samboer smøres inn;) *hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 ok sånn det var kanskje ja smør inn han du,hehe,kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå